انتشار: ۱۶:۴۸ - ۰۹ آبان ۱۳۹۶
آلبوم موسیقی متن فیلم سینمایی «وقتی برگشتم» به کارگردانی وحید موساییان به زودی وارد بازار می شود.
به گزارش سرویس موسیقی تابناک فرهنگی ، منوچهر آزادی مدیر موسسه نشر موسیقی «نی داوود» گفت: همزمان با اکران فیلم سینمایی «وقتی برگشتم» ساخته وحید موساییان، آلبوم موسیقی متن این اثر که از ساخته های فریدون شهبازیان رهبر ارکستر ملی ایران است، منتشر و روانه بازار می‌شود.

وی بیان کرد: در این آلبوم علاوه بر موسیقی متن فیلم «وقتی برگشتم»، موسیقی متن فیلم های «فرزند چهارم» و فیلم «گلچهره» هر سه از ساخته های فریدون شهبازیان گنجانده شده است و عرضه می شود.

مدیر موسسه «نی داوود» ادامه داد: پیش از این ما سایر آثار فریدون شهبازیان را هم منتشر و عرضه کرده بودیم که با استقبال خوبی همراه شده است.

آزادی اظهار کرد: این آلبوم به صورت اینترنتی و فیزیکی در داخل و خارج از کشور عرضه می شود و تلاش داریم همزمان با اکران سراسری فیلم و یا حتی پیش از زمان اکران آلبوم موسیقی را به بازار عرضه کنیم.

فیلم «وقتی برگشتم» با حضور رضا کیانیان، افشین هاشمی، لادن مستوفی، بیتا فرهی، رعنا آزادی ور، سروش صحت، منظر لشگری، امید روحانی، حسین محب اهری، نورالدین جوادیان، سحر آربین و احترام برومند در ایران، دبی و پاریس فیلمبرداری شده است.

قرارداد اکران فیلم «وقتی برگشتم» با گروه سینمایی کورش ثبت شده است و به زودی اکران آن آغاز  می‌شود.

عوامل فیلم «وقتی برگشتم» عبارتند از نویسنده، تهیه‌کننده و کارگردان: وحید موساییان، تهیه کننده اجرایی: آزیتا موگویی سرمایه‌گذار: محمد پورراد، مدیر فیلمبرداری: محمدرضا سکوت، تدوین: حسن حسندوست، آهنگساز: فریدون شهبازیان، صداگذار: محسن روشن، مدیر هنری، طراح صحنه و لباس: بهزاد آدینه، صدابردار: محمد شاهوردی، چهره‌پرداز: علیرضا خورشیدی، دستیار اول کارگردان و برنامه‌ریز: مسعود میمی، عکاس: ماهور موساییان و پخش از رسانه فیلمسازان مولود.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: