انتشار: ۱۴:۰۹ - ۰۱ آبان ۱۳۹۶
رییس جامعه خیرین مدرسه ‌ساز گفت: قصد داریم تا تعداد مجامع خیرین را از 450 به 700 مجمع در استان های کشور برسانیم.
به گزارش تابناک فرهنگی ، محمدرضا حافظی روز دوشنبه در نشست خبری جامعه خیرین مدرسه‌ ساز اظهار کرد: تفاهنامه‌ای با وزارت آموزش وپرورش امضا شده تا تعداد مجامع خیریه در تمام استان‌ها افزایش یابد.
وی با اشاره به تاسیس صندوق عدالت آموزشی ادامه داد: صندوق عدالت آموزشی که طی تفاهمنامه بین جامعه خیرین مدرسه‌ساز و آموزش و پرورش شکل گرفت، قرار بود برای اداره مدارس مناطق محروم کمک باشد که به مرحله اجرا نرسیده است.
حافظی در خصوص ایجاد جامعه خیرین مدرسه‌ساز گفت: در سال اول ایجاد جامعه مدرسه ساز، کمک ها 16 میلیارد و 800 میلیون تومان بود.
وی اظهار کرد: در اولین فعالیت ساخت مدارس، کار را با 16 میلیارد تومان آغاز کردیم و در سال 88، سهم خیرین از سهم دولتی افزایش یافت.
رییس مجمع خیرین مدرسه ساز کشور ادامه داد: در دوره تحریم های اقتصادی، نگران همکاری خیرین بودیم اما خوشبختانه نتایج ارزشمندی را مشاهده کردیم.
وی گفت: اقداماتی در ساخت مدارس ایرانی در خارج از کشور داشتیم. اکنون اولین کشور امارات متحده عربی است زیرا در سفر به این کشور، برخی دانش آموزان در کانکس مشغول به تحصیل بودند.
حافظی همچنین از تلاش مجمع خیرین مدرسه ساز در ساخت مدارس ایرانی در ترکیه خبر داد و افزود: در ترکیه تلاش های بسیاری برای ایجاد مجمع خیرین مدرسه ساز داشتیم و بعد از طی کردن مراحل اداری پروانه ساخت مدارس را دریافت کردیم.
وی از مدرسه سازی در کانادا نیز خبر داد و گفت: سعی داریم در چهار ایالت این کشور مجمع خیرین مدرسه ساز ایجاد کنیم، همچنین ویزا برای کشور آلمان و فعالیت مدرسه سازی را کسب کردیم.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: