انتشار: ۰۲:۱۵ - ۱۲ خرداد ۱۳۹۴
برنامه تلویزیونی خندوانه در ششم خرداد ماه مهمانی داشت که بر خلاف رویه پیشین، نه چهره شناخته شده ای برای مخاطبان بود و نه فردی که کار ویژه ای از او میان مردم زبانزد شده باشد.
مدارک یک رسانه+ تصاویر قرارداد شهرداری و برنامه

به گزارش تابناک فرهنگی به نقل از صراط، رامبد جوان در برنامه مذکور با دعوت از محسن نایبی مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران، تعجب مخاطبان برنامه را برانگیخت. این شگفتی زمانی تکمیل شد که مجری خندوانه، در طول گفتگو به جای پایبند بودن بر روش برنامه های پیشین، و طرح پرسش هایی از زندگی و رفتار شخصی مهمان، گفتگو را به محلی برای تبلیغ اقدامات مهمانش تبدیل کرد.

رامبد جوان در به کار بردن کلمه "دکتر" برای مهمان خود اصرار ورزید؛ حتی رشته تحصیلی او را هم پرسید تا مبادا برای مخاطبی این ابهام به وجود آید که مهمان "دکتر" نیست! او حتی در حین گفتگو مهمانش را با این جمله که معلوم است "مدیر اجرایی است" به اوج هیجان رساند!

مهمان برنامه هم با چند بار نام بردن از روسای مافوقش – شهرداری و معاونت محترم (!) حمل و نقل شهرداری تهران – مسیر برنامه را نسبت به شب ها گذشته تغییر داد و سرآخر ضمن تاکید بر اینکه پله برقی های ایستگاه های مترو سالم است(!)، با همکاری ویژه مجری، شروع به آموزش به مردم، در خصوص سوار شدن به قطارهای شهری کرد!

صراط در ادامه این یادداشت می‌نویسد: حضور یک مهمان غیرمنتظره و ناشناخته در برنامه خندوانه، آن هم در زمانی که سری دوم این برنامه مخاطبان ثابت خود را کاملا پیدا کرده است، زمانی جالب توجه می شود که بدانیم چندی پیش، شرکت بهره برداری مترو از زیرمجموعه های شهرداری تهران قراردادی نیم میلیارد تومانی با برنامه خندوانه امضا کرده است.

قرارداد نیم میلیارد تومانی شرکت بهره برداری متروی تهران با برنامه خندوانه/ مدیر گمنام شرکت بهره برداری متروی تهران که یک طرف این قرارداد است ششم خرداد در برنامه مذکور حاضر شد و رامبد جوان هم به جای پرسیدن سوالات متداول از مهمانان خود، به تبلیغ شخص او و نیز اقداماتش در مترو پرداخت.

مدت این قرارداد شش ماه است و از اسفند سال گذشته آغاز شده است. موضوع این قرارداد، "مشارکت در 50 قسمت برنامه خندوانه در راستای فرهنگ سازی در حوزه مترو و تیتراژ پایانی در چارچوب طرح کلی" است. واضح است قرارداد مذکور به اندازه کافی ابهام آمیز است و از آن مهمتر معلوم نیست که چرا این چنین قراردادی از سوی شرکت بهره برداری متروی تهران، مخفی نگاه داشته شده است.

هزینه 5 میلیارد ریالی شرکت بهره برداری مترو برای برنامه خندوانه در حالی انجام شده است که چندی پیش، کارکنان یک شرکت پیمانکار طرف قرارداد با مترو در اعتراض به عدم دریافت حقوق خود به مدت یک سال، در مقابل ساختمان اصلی مترو دست به اعتصاب زدند.

با این وجود ظاهرا مسئولان مترو، هزینه کردن میلیاردی و مبهم در برنامه ای مانند خندوانه را به پرداخت حقوق این کارکنان ترجیح می‌دهند.

گفتنی است رهبر معظم انقلاب اسلامی، اواخر سال 92 در دیدار محمدباقر قالیباف شهردار و اعضای شورای شهر تهران، به موضوع "ریخت و پاش ها در شهرداری" اشاره کرده و تذکرات لازم را در این زمینه داده بودند.

ایشان مراقبت از ریخت و پاش ها در شهرداری و تقویت روحیه درست كاری و امانتداری را مورد تأكید قرار دادند و درخصوص روابط شورای شهر و شهرداری افزودند: شورای اسلامی شهر باید، علاوه بر نظارت بر شهرداری و هدایت آن، حمایت هم بكند و كارها براساس تفاهم، برادری و داشتن وظیفه مشترك به پیش رود.


مدارک یک رسانه+ تصاویر قرارداد شهرداری و برنامه


مدارک یک رسانه+ تصاویر قرارداد شهرداری و برنامه

مدارک یک رسانه+ تصاویر قرارداد شهرداری و برنامه

مدارک یک رسانه+ تصاویر قرارداد شهرداری و برنامه مدارک یک رسانه+ تصاویر قرارداد شهرداری و برنامه

مدارک یک رسانه+ تصاویر قرارداد شهرداری و برنامه

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
  • مبین رحمانی نیا
  • Iran, Islamic Republic of
  • ۱۲:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۳
3
3
برنامه ی شما خیلی خیلی باحال است ومن برنامه ی شمارا دوست دارم.رامبد جوان من شمارا خیلی دوستتان دارم.ازشما خواهش میکنم زمان برنامه را بیشترکنید.دست شما درد نکند.جناب خان هم باحال حرف میزند.بیشتر دربرنامه ان را بیا وریدشان.خیلی متشکرم.