انتشار: ۰۰:۱۹ - ۲۳ مهر ۱۳۹۶
خواننده موسیقی تلفیقی گفت: ترامپ رئیس جمهوری آمریکا کوچکتر از آن است که به نام «خلیج همیشه فارس» دست اندازی کند.
به گزارش سرویس موسیقی تابناک فرهنگی ؛حجت اشرف زاده سخنان شب گذشته رئیس جمهوری آمریکا در استفاده از نام مجعول به جای عنوان تاریخی و رسمی «خلیج فارس» را تقبیح کرد و افزود: هیچ نقطه مثبتی در دنیا نسبت به تفکر، دانش، شخصیت و داشته های دونالد ترامپ وجود ندارد.
وی ادامه داد: اما آنچه اهمیت دارد، نام خلیج فارس است که سالیان سال آمریکایی ها و تمام جهان از آن در اسناد تاریخی خود استفاده کرده اند.
اشرف زاده اظهار داشت: خلیج فارس دارای سبقه طولانی و محکم تاریخی است که با رفتار احمقانه یک فرد کوچک، تغییرپذیر نیست و نامی نیست که به این راحتی تغییر کند.
این خواننده ایرانی گفت: ترامپ به قدری کند ذهن است که نمی داند با استفاده از این نام مجعول، خود را زیر سوال می برد و تحقیر می کند.
اشرف زاده تصریح کرد: باید به دیپلماسی قوی دکتر روحانی تبریک گفت که آمریکا را آنچنان در انزوا قرار داده تا مانند کودکی که دستش به هیچ جا بند نیست، با رفتار کودکانه درصدد چنگ انداختن به نام خلیج همیشه فارس است.
رئیس جمهوری آمریکا شب گذشته (جمعه) در رونمایی از سیاست جدید خود در قبال جمهوری اسلامی ایران، از واژه مجعول به جای عنوان تاریخی و رسمی «خلیج فارس» استفاده کرد.
اقدام دونالد ترامپ با واکنش اقشار مختلف به ویژه هنرمندان مواجه شد و بسیاری از آنها با درج پیام های مختلف در صفحه های اجتماعی، بر نام بلند خلیج فارس تاکید کردند.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: