انتشار: ۲۳:۵۹ - ۲۲ مهر ۱۳۹۶
دریافت پروانه نمایش برای دو فیلم، رونمایی از پوستر تازه ترین ساخته مسعود کیمیایی، نمایش همزمان ایتالیا ایتالیا در ایران و کانادا به همراه نمایش یک فیلم برای نمایندگان مجلس از اهم اخبار امروز سینمای ایران است.
به گزارش تابناک فرهنگی ، شورای پروانه نمایش در جلسه چهارشنبه 19 مهر که با حضور اکثریت اعضای شورای پروانه نمایش فیلم های سینمایی برگزار شد، مجوز نمایش 2 فیلم «امین و اکوان» به تهیه کنندگی، کارگردانی و نویسندگی زحل رضوی در ژانر انیمیشن کودک و «هجوم» به تهیه کنندگی، کارگردانی و نویسندگی شهرام مکری با موضوع اجتماعی صادر شد.

**نمایش فیلم «ایتالیا ایتالیا» همزمان با ایران در کانادا
اولین نمایش فیلم «ایتالیا ایتالیا» که پخش بین‌الملل آن را سازمان سینمایی حوزه هنری بر عهده دارد، روز 15 اکتبر در سالن بزرگ «سنتنیال تیاتر» در شهر ونکوور کانادا خواهد بود و سپس در شهرهای دیگر کانادا نمایش داده می‌شود.
فیلم سینمایی «ایتالیا ایتالیا» به کارگردانی کاوه صباغ‌زاده و با هنرمندی حامد کمیلی، سارا بهرامی و فرید سجادی حسینی تاکنون با استقبال در کشور مواجه شده است.
نمایش این فیلم در کانادا توسط شرکت آریا پرسیس انجام می‌شود. این شرکت نمایش همزمان فیلم های ایرانی را به شکل گسترده و سازمان یافته در کانادا انجام می دهد که این فیلم ها با تبلیغات صحیح و مناسب و همچنین انتخاب سالن های مشهور و با کیفیت با استقبال بسیار خوب ایرانیان و همچنین غیر ایرانیان کانادا همراه بوده است.

**فیلم «پری دریایی» برای نمایندگان مجلس نمایش داده شد
جمعی از اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس به همراه محمدرضا باهنر در محل حوزه هنری ضمن نشست با محسن مومنی شریف و محمد حمزه زاده به تماشای فیلم سینمایی «پری دریایی» به کارگردانی مسعود آقاباباییان و تهیه‌کنندگی محمدرضا عرب که با مشارکت سازمان سینمایی حوزه هنری تکمیل و آماده نمایش شد، نشستند.
در این برنامه علاوه بر محمدرضا باهنر رییس جبهه پیروان خط امام(ره) و رهبری، حجت الاسلام والمسلمین نصرالله پژمانفر نایب رییس کمیسیون فرهنگی مجلس، حجت‌الاسلام احد آزادی‌خواه سخنگوی این کمیسیون، محمدعلی وکیلی عضو کمیسیون فرهنگی حضور داشتند.
شهریار بحرانی، حبیب ایل بیگی، یزدان عشیری، محمدرضا عرب، محسن یزدی، محمدرضا رضاپور نیز در این مراسم حضور داشتند

***اولین پوستر «قاتل اهلی» رونمایی شد
پوستر فیلم «قاتل اهلی» به کارگردانی مسعود کیمیایی و تهیه کنندگی منصور لشکری قوچانی همزمان با نزدیک شدن به زمان اکران رونمایی شد.
فیلمیران پخش‌کننده این فیلم، تبلیغات را با نزدیک شده به زمان اکران آغاز کرده است.
پرویز پرستویی، امیر جدیدی، پگاه آهنگرانی، پرویز پورحسینی، حمیدرضا آذرنگ، هستی محمایی و با حضور رضا رشیدپور، لعیا زنگنه، یغما گلرویی و پولاد کیمیایی بازیگران «قاتل اهلی» هستند.
در خلاصه داستان «قاتل اهلی» آمده است: حاج آقا دکتر جلال سروش (پرویز پرستویی) کارآفرین موفق بخش خصوصی تصمیم به افشای خیانت های شرکت پیسارو که مافیای قدرت و ثروت است، می گیرد. سیاوش مطلق (امیر جدیدی) و احمد کیا (حمیدرضا آذرنگ)، فرزندخوانده های سروش اند و سیاوش نه فقط مورد اعتمادترین فرد نزد سروش بلکه دلبسته مهتاب (پگاه آهنگرانی) دختر او هم هست اما مهتاب رابطه ای عاطفی با بهمن (پولا کیمیایی) خواننده پاپ دارد. تعطیلی کنسرت ها، دامنه اختلافات اقتصادی سروش و شرکت پیسارو تاوانی دارد که نه فقط اطرافیانش، بلکه همه مردم باید آن را بپردازند.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: