انتشار: ۱۶:۵۸ - ۲۵ شهريور ۱۳۹۶
جشن امضای آلبوم جدید علیرضا قربانی، خواننده معروف ایرانی با نام 'فروغ فرخزاد' عصر جمعه در محل پردیس کتاب مشهد با حضور هنردوستان و موسیقی دانان برگزار شد.
به گزارش سرویس موسیقی تابناک فرهنگی ، در این جشن علیرضا قربانی همراه با سامان صمیمی؛ آهنگساز آلبوم فروغ فرخزاد حضور یافته و به سئوالات هنردوستان پاسخ گفتند.
قربانی درباره اثر جدید خود گفت: نام این آلبوم برگرفته از قطعه‌ ای به همین نام با شعری از فروغ فرخزاد است که موزیک ویدیوی آن پیش تر منتشر شد، این اثر شامل 10 قطعه با سروده هایی از شاعران برجسته کشور از جمله فروغ فرخزاد است و سامان صمیمی آهنگسازی آن را بر عهده داشته است.
وی افزود: در آلبوم فروغ،من و همکارانم اصرار داشتیم که اصالت کار را حفظ کنیم و به دور از ظواهری که برخی آثار برای جذب مخاطب به کار می گیرند، این آلبوم را بسازیم.
وی بیان کرد: من موسیقی ایرانی را بر تمام انواع موسیقی ترجیح می دهم، دغدغه اصلی و سلیقه شخصی من موسیقی ایرانی در گونه های مختلف است.
این خواننده برجسته آواز ایران گفت: در شرایط کنونی جوانان کار با نشاط می خواهند، امروز جامعه نیاز به کارهای بانشاط و جدی دارد، امروزه به دلیل شرایط اقتصادی و معیشتی ضعیف و دیگر علل، متاسفانه فعالیت های موسیقی به سمت کارهای بازاری پیش رفته است.
قربانی با اشاره به اثر در دست انتشار خود گفت: طبق گفت و گویی که با تهیه کننده و ناشران مختلف داشتیم، اثر جدید مشترک من و همایون شجریان با آهنگسازی 'مهیار علیزاده' بعد از ماه محرم و صفر منتشر می شود.
وی افزود: آلبوم جدید ارکسترال مذکور، کاری کلام محور و ادبیات محور است، من 2 قطعه مجزا، و همایون شجریان نیز 2 قطعه مجزا دارد، شعرها نیز متعلق به شاعران برجسته معاصر ایرانی از جمله اخوان ثالث، سیمین بهبهانی، شاملو و نیما یوشیج است.
خواننده تیتراژ مجموعه تلویزیونی مدار صفر درجه در پاسخ به سئوالی در باره این سریال گفت: اثر مذکور یکی از سریال های تلویزیونی بسیار موفق آقای فتحی به جهت انتخاب داستان، فیلمنامه، کارگردانی و بهره گیری از بازیگران برجسته است که این کار را به یکی از درخشان ترین سریال های سالهای گذشته کشور تبدیل کرد.
قربانی افزود: همه عوامل سریال مدار صفر درجه به خوبی در کنار هم قرار گرفتند و موسیقی آن هم یکی از کارهای درخشان فردین خلتعبری است که نه تنها در تیتراژ انتهایی، بلکه در بین سریال نیز بسیار خوش درخشید.
 در پایان جمعیت انبوهی که به پردیس کتاب آمده بودند، آلبوم موسیقی 'فروغ فرخزاد' را با امضای علیرضا قربانی و سامان صمیمی دریافت کردند.
علیرضا قربانی، از هنرمندان شایسته و شناخته شده موسیقی و آواز ایرانی است که کنسرت‌هایش همواره مورد استقبال مخاطبان واقع شده است. او که پیش از این آلبوم موفق «دخت پری‌وار» را ارائه داده بود حالا تازه‌ترین آلبومش به نام «فروغ» را منتشر می‌کند.
قربانی پنجشنبه شب در طرقبه اجرای برنامه داشت.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: