انتشار: ۱۶:۴۰ - ۲۵ شهريور ۱۳۹۶
رپرتوار سه نمایش اقتباسی از گروه تئاتر «و ناگهان» با معرفی آثار برگزیده در تماشاخانه پایتخت به کار خود پایان داد.
به گزارش سرویس سینما و تئاتر تابناک فرهنگی ، مراسم اختتامیه رپرتوار سه نمایش اقتباسی از گروه تئاتر «و ناگهان» با حضور محمد امیریاراحمدی، عادل بزدوده، محمد حاتمی و روح الله جعفری ۲۳ شهریورماه با معرفی آثار برگزیده در تماشاخانه پایتخت برگزار شد.

این رپرتوآر با سه نمایش «من در پوست شیرم نمی‌گنجم»، «مزاحم بورخس نشو» و «چراکه صدای تو با صدای من آشناست» به سرپرستی روزبه حسینی و با داوری رویا نونهالی، محمد امیریاراحمدی، اکتای براهنی، عادل بزدوده، سعید اسدی و رامتین شهبازی اجراهای خود در خانه هنرمندان را پیش از این به پایان رسانده بود.

مراسم اختتامیه این رپرتوار با اجرای پژند سلیمانی در تماشاخانه پایتخت برگزار شد.

در این مراسم جایزه بهترین بازیگر زن به فاطمه نوروزی برای بازی در نمایش «من پوست شیرم نمی‌گنجم»، بهترین بازیگری مرد به علی افشاری برای بازی در «مزاحم بورخس نشو» و جایزه بهترین کارگردانی به صبا آزادی برای کارگردانی نمایش «من در پوست شیرم نمی‌گنجم» اهدا شد. این جوایز بر اساس نظرسنجی از تماشاچیان اهدا شد.

جایزه اثر برگزیده از نگاه داوران به نمایش «من در پوست شیرم نمی‌گنجم» به کارگردانی صبا آزادی اهدا شد. این نمایش به عنوان اثر برگزیده رپرتوار از تاریخ ۲۷ شهریور ساعت ۲۰:۳۰ به مدت پنج شب تا ۳۱ شهریورماه در تماشاخانه پایتخت اجرا خواهد شد.

بزدوده در انتهای این مراسم گفت: من امیدوارم مدیران ما که تئاتری نیستند و از تئاتر سررشته ای ندارند بیایند و روی پروژه هایی شبیه به این سرمایه گذاری کنند. ما اهالی تئاتر که همیشه در صحنه بوده ایم ولی امیدواریم آنها بیایند و در صحنه حاضر شوند.

در پایان محمد امیریاراحمدی رییس کانون نمایشنامه نویسان و از داوران این رپرتوار گفت: من برای این داوری این جشنواره را قبول کردم که تئاتر روزبه حسینی یک تئاتر شخصی است. تئاتر او دقیقا خود اوست و این باعث اجتماعی شدن تئاترش می‌شود. من امیدوارم حرکت هایی شبیه به این رپرتوار ادامه داشته باشد و ما بتوانیم شاهد ورود این جوانان به عرصه تئاتر باشیم.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: