انتشار: ۱۶:۳۲ - ۲۵ شهريور ۱۳۹۶
«خواب ابراهیم» همزمان با شروع هفته دفاع مقدس در گروه «هنر و تجربه» اکران می شود.
به گزارش به گزارش سرویس سینما و تئاتر تابناک فرهنگی ، «خواب ابراهیم» به کارگردانی محمود کریمی از جمعه 31 شهریور همزمان با شروع هفته دفاع مقدس در گروه هنر و تجربه اکران می‌شود.

«خواب ابراهیم» مستندی است که مراحل ساخت فیلم «چ» ساخته ابراهیم حاتمی‌کیا را به تصویر کشیده است و کارگردان را در فرآیند ساخت فیلم سینمایی «چ» در مرکز توجه خود قرار داده می‌دهد.

بر اساس این خبر، این مستند تلاش کرده است که از سیاق دیگر فیلم‌های پشت‌صحنه فاصله بگیرد و در قامت یک مستند مستقل ظاهر شود؛ این فیلم نگاه جدیدی است در به تصویر کشیدن آنچه از ذهن و زبان کارگردان فیلم «چ» در روایت زندگی دکتر مصطفی چمران گذشته و به ساخت این فیلم سینمایی انجامیده است.

«خواب ابراهیم» به تهیه‌کنندگی مهدی کریمی محصول سال 1392 در بنیاد سینمایی فارابی است و چهار سال بعد از اکران فیلم سینمایی «چ»،از روز جمعه سی و یکم شهریورماه همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس در گروه هنر و تجربه روی پرده می‌رود. فیلم علاوه بر تهران اکران خود را در سایر شهرستان‌ها از جمله مشهد،اصفهان،شیراز،بابل،کرمان و دیگر شهرها هم آغاز خواهد کرد.

دیگر عوامل فیلم عبارتند از : گروه تصویربرداران: محمود کریمی،سعید جعفریان، مهدی کشاورزی، مهرداد دعوتخواه، سید احسان محمدی، تدوین: محمود کریمی، صداگذاری: مهدی جمشیدیان، تصحیح رنگ: محراب مشهدبان، روابط عمومی: سعیده الله دادی، محصول بنیاد سینمایی فارابی.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: