انتشار: ۱۶:۵۱ - ۰۸ شهريور ۱۳۹۶
مجموعه تلویزیونی «خواب و بیدار» به نویسندگی و کارگردانی مهدی فخیم زاده که در سال 1381 از شبکه یک سیمای جمهوری اسلامی پخش شده بود، از کانال انگلیسی این شبکه به روی آنتن خواهد رفت.
به گزارش سرویس سینما و تئاتر تابناک فرهنگی ، در «خواب و بیدار»، ناتاشا که یک خلافکار حرفه‌ای است، پس از سال ها به ایران بازمی‌گردد.
او با عبدالله که یک خلافکار سابقه دار بوده و مدت زیادی است که خلاف را کنار گذاشته، شروع به سرقت مسلحانه می‌کنند. پس از مدتی پسر عبدالله دستگیر شده و دامادش نیز در سرقتی مسلحانه، توسط پلیس زخمی می ‌شود. عبدالله به اجبار ناتاشا، داماد زخمی اش را به قتل می رساند و پس از کشتن او، خودش نیز در چاه خانه پدرخوانده ناتاشا به طرز مهیبی کشته می ‌شود. پس از قتل عبدالله ناتاشا تحت تعقیب قرار می‌گیرد... .
بازیگرانی همچون مهدی فخیم‌زاده، رؤیا نونهالی، دانیال حکیمی، محمد صادقی، لادن طباطبایی، حبیب دهقان‌نسب، کامران تفتی، اردشیر تفتی، حسین فلاح، متین عزیزپور، لیلا برخورداری، ثریا حلی، اکبر قدمی، میرمحمد تجدد و انوشیروان فاطمی در این سریال پلیسی به ایفای نقش پرداخته اند.
سید جمال ساداتیان تهیه کنندگی «خواب و بیدار» را بر عهده داشته و رسول احدی مدیر تصویربرداری این مجموعه تلویزیونی بوده است.
اولین قسمت از سریال «خواب و بیدار» قرار است از روز شنبه 11 شهریور ساعت 03:30 بامداد به وقت تهران از کانال انگلیسی شبکه آی فیلم پخش خواهد شد.
باز پخش آن نیز در ساعت های 09:30 و 15:30 و 21:30 همان روز به نمایش گذاشته خواهد شد.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: