انتشار: ۱۶:۴۰ - ۰۷ شهريور ۱۳۹۶
معاون امور هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پیامی به مناسبت آغاز یازدهمین جشنواره ملی موسیقی جوان گفت: برگزاری جشنواره ملی موسیقی جوان با اقبال بزرگان و استقبال جوانان هنرمند و هنرجو زمینه را برای شناسایی استعدادها و معرفی آثار نو به جامعه هنری و پیشرفت فعالیت های هنری در داخل و خارج از کشور بیش از پیش فراهم می کند.
به گزارش سرویس موسیقی تابناک فرهنگی، در پیام علی مرادخانی که روز سه شنبه انتشار یافته، آمده است: امید است این رویداد هنری که براساس انگیزه ها و اهداف متعالی و با سیاستگذاری و برنامه ریزی شایسته با مشارکت فعال و فراگیر جوانان علاقه مند برگزار می شود، تداوم و تعالی یابد.
وی می افزاید: امیدواریم هنر والای موسیقی در همه گونه ها به ویژه موسیقی جوان همچنان در جهت رشد و تعالی مادی، معنوی، شادابی و نشاط فردی و اجتماعی به حیاط بالنده خود ادامه دهد.
معاون امور هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تصریح می کند: هنر، شناخت و بیان زیبایی هاست با صور دل انگیز خیال رو به گستره گسترده جمال و کمال که ورای مرزهای محدود جغرافیا با جان انسان در هر کجای جهان پیوندی مانا برقرار می کند و به وارستگی و آرمان خواهی فرا می خواند.
مرادخانی ادامه می دهد: هر نوای روح بخشی که از فطرت و جان آدمی برآید لاجرم بر دل می نشیند و حال شنونده را متحول و توجه اش را به سوی جلوه های حق جلب می کند.
یازدهمین جشنواره ملی موسیقی جوان از 8 تا 26 شهریور ماه برگزار می شود.
برچسب ها: علی مرادخانی
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: