انتشار: ۱۴:۰۸ - ۰۷ شهريور ۱۳۹۶
وزیر آموزش وپرورش گفت: رویکرد و سیاست این وزارتخانه در دولت دوازدهم، کمک به فراهم کردن زیرساخت های توسعه در کشور است.
به گزارش تابناک فرهنگی ، سیدمحمد بطحایی روز سه شنبه در آیین بهره برداری متمرکز از پروژه های عمرانی شهرستان بجنورد اظهار کرد: آموزش و پرورش باید به تحقق برنامه های اشتغال که اولویت دارترین برنامه های دولت است، کمک کند.
وی افزود: از این رو، این وزراتخانه در دولت دوازدهم تلاش خواهد کرد که سهم قابل توجهی در توسعه کشور و فراهم کردن زیرساخت های لازم برای اشتغال داشته باشد.
وزیر آموزش و پرورش به پروژه های افتتاح شده در این استان اشاره کرد و گفت: بسیار جای خوشحالی است که بخش زیادی از پروژه های این شهرستان با مشارکت بخش غیر دولتی اجرا شده است.
وی تاکید کرد: سیاست جدی دولت، کاهش تصدی گری است و رسیدن به رشد اقتصادی 8 درصدی و ایجاد اشتغال برای یک میلیون نفر بدون مشارکت بخش غیر دولتی ممکن نمی شود.
وی در باره نقش و جایگاه آموزش و پرورش اظهار کرد: امروز آموزش و پرورش زیربنای توسعه هر جامعه است و بدون آموزش و پرورش، توسعه جامعه هرگز میسر نمی شود.
استاندار خراسان شمالی هم در این آیین با تاکید بر نقش تاثیرگذار آموزش و پرورش در توسعه کشور اظهار کرد: اختصاص اعتبار برای این وزارتخانه هزینه نیست بلکه سرمایه گذاری برای رسیدن به توسعه است.
محمدرضا صالحی اظهار کرد: اینکه شهیدان رجایی و باهنر از شهدای آموزش و پرورشی هستند، برای مجموعه آموزش و پرورش جای افتخار است.
وی تصریح کرد: شهید رجائی و شهید باهنر که هفته دولت به مناسبت شهادت آنان نام گذاری شده است، با خدمت خالصانه به مردم و ساده زیستی، جاودانه شدند.
وزیر آموزش و پرورش برای حضور در آیین بهره برداری متمرکز طرح های عمرانی هفته دولت به خراسان شمالی سفر یک روزه کرده است.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: