انتشار: ۱۸:۳۶ - ۲۴ مرداد ۱۳۹۶
وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش ضمن تاکید بر شناخت خود از زوایای مختلف آموزش و پرورش، توسعه عدالت آموزشی را محور برنامه های خود اعلام کرد.
به گزارش تابناک فرهنگی ، سیدمحمد بطحائی روز سه شنبه در جلسه بررسی صلاحیت وزیران پیشنهادی رییس جمهوری در صحن علنی مجلس شورای اسلامی و در دفاع از برنامه های پیشنهادی خود اظهار داشت: در شرایطی دعوت ریاست جمهوری را برای تصدی وزارت آموزش و پرورش پذیرفتم که اندوخته های گذشته سبب شد از زوایای پیدا و پنهان این وزارتخانه شناخت کاملی پیدا کنم.
وی ادامه داد: به خوبی می دانم انبوهی از مشکلات در نظام آموزشی کشور، روزهای دشواری را نه تنها برای مدیران آموزش و پرورش بلکه برای کل نظام و حاکمیت قرار خواهند داد.
یطحائی ادامه داد: بسیار مفتخرم که بعد از انتخابات ریاست جمهوری با مشارکت غرورآفرین بیش از 43 میلیون نفر، دکتر حسن روحانی به اینجانب اعتماد کرده و به عنوان فردی از خانواده بزرگ آموزش و پرورش، برای این کار بزرگ انتخاب شدم.
وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش ضمن قدردانی از زحمات و تلاش های همه وزیران سابق آموزش و پرورش اظهار امیدواری کرد با توفیق الهی و جلب نظر نمایندگان بتواند توفیق خدمتگزاری بیشتر به جامعه تعلیم و تربیت را کسب کند.
به گزارش ایرنا، دکتر حسن روحانی رئیس جمهوری 17 مردادماه در نامه ای، فهرست اعضای کابینه دوازدهم به جز وزیر علوم را به مجلس شورای اسلامی تقدیم کرد که در این فهرست، سیدمحمد بطحائی به عنوان گزینه پیشنهادی برای تصدی وزارت آموزش و پرورش معرفی شده است.
جلسه رای اعتماد نمایندگان به وزیران پیشنهادی کابینه دوازدهم، از امروز 24 مردادماه در مجلس شورای اسلامی آغاز شده است و براساس ترتیب حروف الفبا، وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش، اولین وزیری است که صلاحیت وی در صحن علنی مجلس بررسی می شود.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: