انتشار: ۱۵:۲۲ - ۲۲ مرداد ۱۳۹۶
در جلسه هیئت امنای دانشگاه آزاد به تصویب رسید:

دانشگاه آزاد اسلامی نجف آباد به نام شهید حججی مزین شد

واحد دانشگاه آزاد اسلامی نجف آباد در مصوبه ای، به نام شهید محسن حججی مدافع حرم مزین شد.
به گزارش تابناک فرهنگی ، جلسه هیئت امناء دانشگاه آزاد اسلامی امروز(یکشنبه) به ریاست دکتر علی اکبر ولایتی رئیس هیئت موسس و امنای این دانشگاه برگزار شد.
در ابتدای این جلسه دکتر ولایتی با یادآوری رشادت ها و ایثارگری های رزمندگان عرصه مقاومت و ایستادگی و مدافعان حرم، یاد و نام آنان را گرامیداشت و با تجلیل از جهادگران عرصه مقاومت و قهرمانان دفاع مقدس از اسلام راستین علیه تکفیری های وابسته به وهابیت و افراطی ها و تکفیری های تروریست ، شهادت مدافع حرم و ایثارگر عرصه مقاومت و پیروزی شهید حججی را به محضر مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، ملت بزرگ ایران و خانواده محترم شهید سعید حججی تبریک و تسلیت گفت.
در این جلسه مصوب شد نام دانشگاه آزاد اسلامی نجف آباد به نام شهید عزیز حججی مزین و تغییر یابد.
در این جلسه دکتر محمد مهدی طهرانچی به عنوان سرپرست مجموعه دانشگاه های آزاد اسلامی استان تهران و همچنین سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی تهران مرکز، دکتر حمدلله منظر توکلی به عنوان سرپرست مجموعه دانشگاه های آزاد اسلامی استان کرمان و سرپرست دانشگاه آزاد کرمان و دکتر مهدی ملک نژاد به عنوان سرپرست مجموعه دانشگاه های آزاد اسلامی استان خراسان رضوی و سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی مشهد به تصویب رسید.
در ادامه جلسه همچنین دکتر رهبر ریاست دانشگاه آزاد اسلامی در خصوص اصلاح ساختار پیشنهادی مطالبی را ارائه و اعضای هیئت امناء دیدگاه ها و نقطه نظرات خود را بیان نمودند و در این خصوص به بحث و تبادل نظر پرداختند و دکتر ولایتی هم در این زمینه بر ضرورت چابک سازی و استفاده از ظرفیت های دانشگاه تاکید کرد.

محسن حججی 25 ساله اهل نجف آباد اصفهان عضو لشکر زرهی هشت نجف اشرف و مدافع حرم، پس از اسارت توسط گروهک تروریستی داعش در سوریه، سر از پیکر پاکش جدا کردند.
شهادت مظلومانه محسن حججی با واکنش گسترده مسوولان و چهره های فرهنگی و هنری همراه شد و هر یک با تمجید از این شهید بزرگوار، اقدام گروه تروریستی تفکیری داعش را محکوم کردند.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: