انتشار: ۲۰:۱۶ - ۲۱ مرداد ۱۳۹۶
پس از انتشار خبر و تصویر شهید مدافع حرم محسن حججی به دست گروه تکفیری داعش جمعی از هنرمندان در صفحات اینستاگرامی خود نسبت به این خبر و تصویر واکنش نشان دادند.
به گزارش تابناک فرهنگی ، شهید محسن حججی مدافع حرم که به دست گروه تکفیری داعش در سوریه به شهادت رسید،25 ساله اهل نجف آباد اصفهان است.

وی عضو لشکر زرهی هشت نجف اشرف بود که نیروهای داعش در سوریه پس از به اسارت در آوردن او، سر از پیکر پاکش جدا کردند.

در پی شهادت شهید محسن حججی جمعی از هنرمندان در صفحات اینستاگرامی خود واکنش نشان دادند.

**رامبد جوان مجری و طراح خندوانه: محسن جان اضطراب چشمان قاتل و آرامش نگاه تو مرز روشن حق و باطل است. شهادتت مبارک


**شبنم مقدمی بازیگر فیلم سینمایی «ابد و یک روز»: محسن حججی را، دست یزیدیان زمان پرپر کرد.

**فلور نظری بازیگر سینما و تلویزیون: سلام قهرمان ملی ..

**مهدی سلطانی سروستانی بازیگر سریال «شهرزاد»: این چه دینیست؟!چه مذهبیست؟! چه خداییست؟! که برای رفتن به بهشتش باید سری را برید.

** بهنوش بختیاری عکسی به همراه یک دلنوشته در صفحه اینستاگرام خود به اشتراک گذاشت و نوشت: شهید محسن حججی که در سوریه اسیر داعش شد و سر از تنش جدا کردن.....قهرمان زندگی من این شهید است......ولله به خدا سوپر استارو خواننده.... هیچوقت نباید قهرمان من وتو باشد.......چه تفاوتیست میون ‌ما و امثال آقا محسن نجیب و وفادار و فداکار ما.......چه دردی از این سنگین تر که هموطنت اینطوری....انقدر ناجوانمردانه بره....داد همه مظلومهای ایران رو از این بی وجودهای حیوون بگیر خدایا....که اگه این شهدا نبودن......من وتو راحت زیر کولر در کف اینستاگرام نبودیم......بعضی جوونها علی الحساب زیر ابرو اشونو چک کنن تا ما برگردیم.....

تسلیت به خانواده ایشون و همه مردم ایران....

**الهام پاوه نژاد بازیگر سریال «همسران»: یاران چه غریبانه، رفتند از این خانه

**اشکان خطیبی بازیگر: من با سر بریده ات حرفها دارم...من با سربریده ات حرفها...من با سر بریده ات...من با سر..من با

**محمد بحرانی صداپیشه خندوانه: نگاهت شرح نمی خواهد عزیز. بدون شرح

**لیلا بلوکات بازیگر: دو هزار بار این عکس و دیدم و غصه خوردم. فقط امیدوارم خدا از رو زمین نابودتون کنه داعشی ها.

**رضا صادقی خواننده کشورمان نیز در این رابطه در اینستاگرامش نوشت: نماینده ملت من تویی با اقتدار و وقار .. نه سلفی بگیران بی اندیشه. اینجا همه دچار دعوای بعد انتخاب و انتصاب و انجا بفکر سرزمینت اعتقادت و ... . نماد وقاری مرد، صلابت نگاه تو و اشوب در چهره قاتل تو... چه دیدنیست جوانمردی جوان سرزمینم. شهید مدافع حرمت و حرمت محسن حججی.... درود به مردان با غیرت این مُلک.

**شهرام قائدی بازیگر: غیرت

مراسم گرامیداشت شهید محسن حججی روز یکشنبه ٢٢ مردادماه ٩٦ از ساعت ٩:٣٠ الی ١١:٣٠ در مسجد جامع شهرستان نجف‌ آباد توسط لشکر هشت نجف اشرف، خانواده شهید و بنیاد شهید نجف‌آباد برگزار خواهد شد.

شهید حججی از اعضای مؤسسه شهید احمد کاظمی بود که به محرومیت زدایی در مناطق فقیر کشور می پردازد. از این شهید فرزندی دو ساله به یادگار مانده است.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: