انتشار: ۱۶:۱۱ - ۱۷ مرداد ۱۳۹۶
رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گفت: حوزه صنایع ‌دستی در سازمان میراث‌ فرهنگی به یک حوزه پرکار تبدیل شده که بتواند مناسبت‌های اجتماعی را با خود همراه کند و تبدیل به یک گفتمان شود.
به گزارش سرویس میراث فرهنگی و گردشگری تابناک فرهنگی ، زهرا احمدی‌پور در دیدار با ساره بیات بازیگر سینما افزود: صنایع‌دستی تنها مسیری است که می‌تواند بین نسل جوان پیوند برقرار و آنها را با هویت تاریخی خود آشنا کند و با حضور شما هنرمندان بخشی از این مسیر طی شده است.
وی ادامه داد: حفظ صنایع‌ دستی و کمک به این حوزه در حقیقت ادای دین سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری به تاریخ کشورمان ایران است.
معاون رئیس جمهوری با اشاره به ضرورت حضور هنرمندان در کنار صنایع‌ دستی گفت: حضور هنرمندان و بازیگران در جریان‌های مختلف مؤثر است و حضور شما هنرمندان در رویدادهای مرتبط با صنایع‌ دستی این اثرگذاری را مضاعف و به گفتمان‌سازی صنایع‌دستی کمک می‌کند.
احمدی‌پور یادآور شد: فرهنگ ایران همواره توالی داشته و هیچ‌گاه منقطع نشده و باید این توالی را حفظ کرد و این فرهنگ را به گفتمان غالب تبدیل کنیم؛ بنابر‌این حضور شما هنرمندان می‌تواند بسیار تأثیرگذار باشد.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: