انتشار: ۲۰:۱۶ - ۱۵ مرداد ۱۳۹۶
فیلمسازی که تا به حال دو اسکار مستندسازی برده، داستان موفقیت و تراژدی‌های گروه سابلایم را فیلم می‌کند.
به گزارش سرویس موسیقی تابناک فرهنگی  ، گروه موسیقی محبوب راک و رِگِی سابلایم (Sublime) از کالیفرنیای جنوبی که خواننده‌اش بردلی نوول در سال ۱۹۹۶ به خاطر اوردوز درگذشت، با بیل گوتنتاگ کارگردان برنده جایزه اسکار همراه شده تا او یک فیلم مستند سینمایی درباره این گروه بسازد.

گوتنتاگ مسئولیت نویسندگی و کارگردانی این فیلم را بر عهده خواهد داشت. او همچنین در همراهی با پیتر پاترنو، مدیر برنامه‌های سابلایم دیو کاپلان و اسکات ساین و ناییما رازا تهیه‌کننده فیلم است.

سابلایم که در سال ۱۹۸۸ توسط اریک ویلسون، باد گیف و نوول به وجود آمد، نخستین آلبومش را در سال ۱۹۹۲ منتشر کرد، سینگل‌های به یادماندنی بسیاری بیرون داد و ۱۷ میلیون نسخه آلبوم فقط در ایالات متحده فروخت.

بعد از مرگ نوول، این گروه فعالیت‌هایش را متوقف کرد، البته تا سال ۲۰۰۹ که نامش را به سابلایم با رُم تغییر داد و رم رامیرز را به عنوان خواننده اصلی‌اش انتخاب کرد. سابلایم تا امروز هم به اجرا و ضبط موسیقی ادامه می‌دهد.

درامر این گروه با اعلام خبر ساخته شدن فیلم گفت: خیلی مشتاقم تا بتوانم داستان‌مان را در قالب این فیلم به هواداران‌مان نشان بدهم. مدت‌ها این فیلم در راه بود و حالا دو نسل جدید از هواداران هستند که هرگز ما را زنده تماشا نکرده‌اند یا کل داستان را نمی‌دانند. خیلی هیجان‌زده‌ام که می‌توانم با بیل گوتنتاگ کار کنم چون خودم یکی از طرفداران بزرگ کارهایش هستم.

کاپلان از مدیر برنامه‌های این گروه گفت تیمش مدتی طولانی دنبال فردی درست برای تعریف کردن داستان این گروه گشت.

گوتنتاگ در سال ۱۹۹۸ برای ساختن فیلم «لازم نیست بمیری» برنده جایزه اسکار بهترین فیلم مستند کوتاه شد. او در سال ۲۰۰۳ با فیلم «برج‌های دوقلو» هم توانست دوباره این جایزه را از آن خود کند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: