انتشار: ۲۰:۰۰ - ۲۱ تير ۱۳۹۶
مل گیبسون بازیگر و کارگردان هالیوودی، از کارگردانی فیلم «جوخه انتحار 2» کنار گذاشته شد.
به گزارش سرویس سینما و تئاتر تابناک فرهنگی ؛ استودیوی سازنده فیلم «جوخه انتحار» به دنبال ساخت شماره دوم این فیلم است. ساخت این فیلم قرار است در اواسط سال 2018 آغاز شود. نسخه قبلی این فیلم که در سال 2016 اکران شد، مبلغی بالغ بر 745 میلیون دلار در سطح جهان به فروش رفت.

اگرچه «جوخه انتحار 1» فروش قابل قبولی داشت اما سازندگان این فیلم و شرکت دی سی (شرکت منتشر کننده کتاب های کمیک) توقع بیشتری در خصوص فروش آن داشتند. گویا قرار است در شماره دوم این فیلم ، ارتباط بیشتری با کمیک های اصلی دی سی از قبیل «لیگ عدالت» برقرار شود.

پیش از این استودیو برادران وارنر اعلام کرده بود که کارگردانی این فیلم بر عهده مل گیبسون، کارگردان و بازیگر سینمای هالیوود خواهد بود؛ اما به دلیل تغییراتی که در متن فیلمنامه ایجاد شد و تأخیری که در ساخت و فیلمبرداری آن به وجود آمد، گیبسون قادر به کارگردانی این فیلم نشد و کار کارگردانی این فیلم به «دیوید آیر» سپرده شد.

آیر که کارگردانی فیلم «خشم» محصول سال 2014 و «جوخه انتحار» محصول سال 2016 را انجام داده است، ظاهراً انتخاب نهایی برای ساخت فیلم «جوخه انتحار 2» است.

فیلم «جوخه انتحار 2» که بازیگرانی همچون ویل اسمیت، مارگرت رابی و جرد لتو در آن ایفای نقش می کنند، در اواسط سال 2019 اکران خواهد شد.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: