انتشار: ۱۷:۰۰ - ۲۱ تير ۱۳۹۶
آخرین مهلت ارسال آثار به دبیرخانه یازدهمین جشنواره ملی موسیقی جوان 31 تیرماه 1396 است.
به گزارش تابناک فرهنگی به نقل از روابط عمومی؛ آخرین مهلت ارسال آثار به دبیرخانه یازدهمین جشنواره ملی موسیقی جوان 31 تیرماه 1396 است. دبیرخانه یازدهمین جشنواره ملی موسیقی جوان، ضمن اعلام این خبر، نکاتی را درباره فراخوان این دوره به شرح زیر اعلام کرد:

درباره قطعات ضربیِ مشخص‌شده در بخش موسیقی دستگاهی، توضیح این نکته ضروری است که اگر برای برخی از قطعاتِ ضربی بیش از یک منبعِ معتبر و مستندِ انتشاریافته وجود داشته باشد، متقاضیان می‌توانند به انتخاب خود یکی از روایت‌های مذکور را اجرا کنند و در فُرم درخواست شرکت در جشنواره نام منبع مورد استفاده را ذکر کنند. اما، در صورتی‌که برای قطعه مورد نظر منبع خاصی در فراخوان قید شده باشد، یا نت‌های آن در سایت انجمن موسیقی ایران و یا سایت جشنواره قرار داده شده باشد، صرفاً باید همان روایتِ مشخص‌شده اجرا شود.

در بخش تار، گروه سنی «الف» در مرحله نهایی، علاوه بر قطعات ضربیِ مشخص‌شده در فراخوان، آمادگی برای اجرای کامل دستگاه چهارگاه بر اساس یکی از ردیف‌های میرزاعبدالله، آقاحسینقلی، موسی معروفی یا علی‌اکبر شهنازی مورد نظر است. متقاضیان می‌توانند یکی از ردیف‌های مذکور را به دلخواه انتخاب کنند.

براساس این گزارش متقاضیان باید در اسرع وقت نسبت به ارسال آثار به دبیرخانه اقدام کنند. چرا که آخرین مهلت ارسال آثار به دبیرخانه یازدهمین جشنواره ملی موسیقی جوان 31 تیرماه 1396 است و قابل تمدید نخواهد بود.

بر اساس اعلام دبیرخانه یازدهمین جشنواره ملی موسیقی جوان، پس از دریافت آثار در پایان تیرماه، بلافاصله کمیته‌های تخصصی به بررسی و ارزیابی آثار خواهند پرداخت و اسامی منتخبان برای حضور در مرحله نهایی و اجرای صحنه‌ای اواسط مردادماه اعلام می‌شود.

گفتنی است؛ مرحله نهایی یازدهمین جشنواره ملی موسیقی جوان شهریور ماه سال جاری در تالار رودکی تهران برگزار خواهد شد.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: