انتشار: ۱۳:۵۰ - ۲۱ تير ۱۳۹۶
راه های تعامل برای توسعه فضاهای اجرای صحنه ای موسیقی در نشست مشترک دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و مجموعه تجاری تفریحی مگامال بررسی شد.
به گزارش سرویس موسیقی تابناک فرهنگی به نقل از دفتر موسیقی، در جلسه امروز(سه شنبه) که با حضور فرزاد طالبی مدیر کل دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، منوچهر محمدی مدیرعامل مگامال و احمدرضا درویش و رضا سعیدی پور اعضای هیئت مدیره و حسین سروی معاون مدیرکل دفتر موسیقی و نصرت احمدی برگزار شد، دو طرف بر توسعه همکاری های فرهنگی هنری در زمینه اجراهای صحنه ای در این مجتمع بحث و تبادل نظر کردند.
در ابتدای این دیدار منوچهر محمدی مدیرعامل مجتمع تجاری تفریحی مگامال ضمن خیر مقدم و ابراز خرسندی از حضور مدیرکل دفتر موسیقی و توجه وی به توسعه فضاهای اجرای صحنه ای توسط بخش خصوصی، با ارائه گزارشی به ظرفیت های این مجتمع پرداخت و آمادگی آن مجموعه را برای برگزاری اجراهای صحنه ای براساس ظرفیت سالن های موجود اعلام کرد.
فرزاد طالبی مدیر کل دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز در این نشست ضمن اشاره به رویکرد وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در حمایت از بخش خصوصی در همه زمینه های فرهنگی گفت:م نطقه اکباتان با توجه به موقعیت جغرافیایی و برخورداری از جمعیتی نوجوان و جوان و دسترسی آن به استان البرز، موقعیت بسیار خوبی برای توسعه فضاهای فرهنگی هنری دارد.
وی افزود: اکنون سالن های استاندارد برای اجراهای صحنه ای محدود است و بخش خصوصی می تواند با سرمایه گذاری در این بخش به توسعه فرهنگی کشور کمک کند، ضمن اینکه این امر صرفه اقتصادی مناسبی داشته و در عین حال به کاهش قیمت بلیت اجراهای زنده موسیقی خواهد انجامید.
مدیرکل دفتر موسیقی ضمن اشاره به حضور مغتنم هنرمندان و مدیران برجسته فرهنگی در راهبری مجتمع مزبور به رویکرد مثبت مگامال در اختصاص سالن های مجهز به اجراهای صحنه ای گفت: با این اقدام بخشی از نیاز مخاطبان در حوزه موسیقی تلفیقی، تجربی و نواحی رفع خواهد شد و خوشحالیم که در این مجتمع سالنی تخصصی به این موضوع در آینده نزدیک اختصاص می یابد.
در ادامه این نشست فرزاد طالبی به بازدید از فضاهای فرهنگی هنری مگامال پرداخته و احمدرضا درویش کارگردان سینمای ایران و عضو هیئت مدیره این مجتمع با همراهی وی به ارائه توضیحات تخصصی از سالن ها و فضاهای موجود پرداخت.
پردیس «مگا مال» واقع در فاز دوم شهرک اکباتان یکی از مجهزترین و مدرن ترین مجتمع های کشور است که اوایل سال 1396 با 10 سالن و ظرفیت 1400 صندلی به بهره رسید.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: