انتشار: ۱۳:۴۹ - ۲۰ تير ۱۳۹۶
دبیر کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور گفت: با افرادی که لباس های مخالف با نظام ارزشی جامعه طراحی و تولید کنند، از طریق نهادهای نظارتی و انتظامی برخورد قانونی می شود.
به گزارش تابناک فرهنگی ؛حمید قبادی در مورد تولید مانتوهای نامتعارف افزود: کارگروه ساماندهی مد و لباس، برخی گروه ها و فعالان مد و لباس را که به صورت رسمی و غیررسمی دست به تولید و طراحی لباس خلاف نظام ارزشی جامعه زده اند، مورد شناسایی قرار داده است.
وی با بیان اینکه طی چند سال گذشته اقدامات مفید و اثرگذاری در برخورد با این گروه ها صورت پذیرفته، ادامه داد: در مراحل مختلف نیز این گروه ها را دعوت کرده و آنها را با آموزش، در مسیر هماهنگی قانونی قرار می دهیم.
دبیر کارگروه ساماندهی مد و لباس با بیان اینکه در مواقعی شاهدیم که برخی گروه ها از تخلف خود رویگردان نیستند، گفت: در صورت تخلف مجدد برخی گروه ها و فعالان تولید کننده لباس، موضوع بصورت قانونی و با مراجعه با نهاهای نظارتی و انتظامی پیگیری خواهد شد.
قبادی ادامه داد: وظیفه کارگروه ساماندهی مد و لباس، صیانت از فعالیت های صحیح و جریان ساز ایرانی - اسلامی در حوزه لباس و پوشاک است، از این رو می طلبد تخلفات احتمالی این حوزه رصد شود و با آنها برخورد قانونی صورت گیرد.
وی در مورد تعداد واحدهای مجاز و غیرمجاز تولید کنندگان پوشاک نامتعارف گفت: آمار قطعی در این حوزه نداریم، اما بطور مستمر واحد نظارت در حال رصد و پایش این فعالیت ها هستند.
قبادی تصریح کرد: اکنون بیش از یکهزار واحد شناسایی شده اند و در فاز بندی های مختلف و روزانه، آنها را دعوت کرده و مقرارت و ضوابط را به آنها گوشزد می کنیم و امیدواریم با این پیگیری های مستمر، لباس های متناسب با ارزش های جامعه تولید شود.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: