انتشار: ۱۶:۱۸ - ۲۹ خرداد ۱۳۹۶
روابط عمومی فیلم «مادر قلب اتمی» اعلام کرد این فیلم در گروه ماندانا باقی می‌ماند.
به گزارش سرویس سینما و تئاتر تابناک فرهنگی ؛محمدرضا فرجی سخنگوی شورای صنفی نمایش امروز ۲۹ خردادماه اعلام کرد که فیلم «مادر قلب اتمی» به دلیل فروش کمتر از حد پیش‌بینی شده برای کف فروش از  ۳۱ خرداد از گروه ماندانا برداشته و فیلم «مسلخ» ساخته اصغر نصیری جایگزین آن می‌شود.

در پی این موضوع روابط عمومی فیلم «مادر قلب اتمی» در خبری به نقل از امیر سیدزاده تهیه‌کننده فیلم اعلام کرد که در این تصمیم‌گیری یک اشتباه صورت گرفته است و با تایید سیدضیا هاشمی فیلم «مادر قلب اتمی» تا ۲ هفته دیگر در گروه ماندانا باقی می‌ماند و پس از آن با توجه به کف فروش در مورد ادامه اکران این فیلم تصمیم‌گیری خواهد شد.

سیدزاده همچنین بیان کرد: این فیلم در نخستین روزهای اکران با فروش خوبی روبه‌رو شد و بر اساس آخرین آمار فروش در آستانه یک میلیاردی شدن قرار دارد، اما پس از حملات تروریستی تهران، به دلیل اینکه مردم ترجیح داده‌اند در اماکن عمومی همچون سینما حضور نداشته باشند، «مادر قلب اتمی» نیز همچون سایر آثار روی پرده با افت فروش مواجه شد. پس از آن نیز تعطیلات ایام عزاداری و شب‌های قدر موجب شد فروش فیلم کاهش یابد، اما امیدواریم طی روزهای آتی شرایط بهتری حاکم شود و فیلم به فروش مناسبی دست یابد.

فیلم «مادر قلب اتمی» بر اساس فیلمنامه‌ای از علی احمدزاده و مانی باغبانی به کارگردانی علی احمدزاده و تهیه‌کنندگی سید امیر سیدزاده پس از سه سال توقیف موفق به کسب پروانه نمایش شد.

محمدرضا گلزار، ترانه علیدوستی، پگاه آهنگرانی، مهرداد صدیقیان، رضا بهبودی و احسان امانی بازیگران این فیلم هستند و سایر عوامل آن عبارتند از فیلمبردار: اشکان اشکانی، صدابردار: امین میرشکاری، صداگذار: حسین ابوالصدق، طراح چهره‌پردازی: سعید ملکان، طراح صحنه و لباس: ملودی اسماعیلی، برنامه‌ریز و دستیار اول کارگردان: علیرضا شمس شریفی، دستیار اول صحنه و لباس: لیلا بهشاد، عکاس: ساتیار امامی، مجری طرح و مدیر تولید: محمد سیدزاده، سرمایه‌گذاران: امیر غریبلو و امیر سیدزاده، مشاور رسانه‌ای: مریم قربانی‌نیا، فضای مجازی: علی صادقیان، پخش: نسیم صبا.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: