انتشار: ۱۰:۴۵ - ۲۶ بهمن ۱۳۹۵
سخنگوی شورای صنفی نمایش با اشاره به اینکه ۱۲ فیلم نامزد اکران نوروزی هستند، تاکید کرد قیمت بلیت سینماها در سال ۹۶ هفته آینده اعلام می شود.
به گزارش تابناک فرهنگی به نقل از مهر غلامرضا فرجی سخنگوی شورای صنفی نمایش با اشاره به جلسه امروز دوشنبه ۲۵ بهمن ماه این شورا گفت: فیلم های «گشت ۲» به کارگردانی سعید سهیلی، «ماجرای نیمروز» به کارگردانی محمدحسین مهدویان، «هاری» به کارگردانی امیراحمد انصاری، «یک روز بخصوص» به کارگردانی همایون اسعدیان، «بدون تاریخ بدون امضا» به کارگردانی وحید جلیلوند، «فراری» به کارگردانی علیرضا داوودنژاد، «آشوب» به کارگردانی کاظم راست گفتار، «آباجان» به کارگردانی هاتف علیمردانی، «زرد» به کارگردانی مصطفی تقی زاده، «رگ خواب» حمید نعمت الله، «سه بیگانه» به تهیه کنندگی مسعود ردایی و «کارگر ساده نیازمندیم» به کارگردانی منوچهر هادی نامزد اکران نوروزی شدند.

وی ادامه داد: «خوب، بد، جلف» به کارگردانی پیمان قاسم خانی نیز از چهارشنبه این هفته ۲۷ بهمن ماه در سینماهای کشور اکران می شود و نمایش آن در اکران نوروزی ادامه دارد.

سخنگوی شورای صنفی نمایش با اشاره به اینکه سرگروه های سینمایی در سال ۹۶، مانند سال ۹۵ در نظر گرفته شده است، تاکید کرد: قیمت بلیت سینماها در جلسه بعدی شورای صنفی نمایش مورد بررسی قرار می گیرد.

فرجی در پایان با اشاره به اینکه از بین فیلم هایی که نام برده شد، تنها ۶ فیلم برای اکران نوروزی انتخاب می شوند، گفت: همه چیز بستگی به تهیه کنند و شرکت پخش فیلم های انتخاب شده دارد که کدام فیلم ها برای اکران نوروزی آماده شوند. البته یکی از شرط های اصلی برای انتخاب ارائه مجوز نمایش فیلم است که فیلم های مورد نظر باید آن را دریافت کرده باشند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: