انتشار: ۱۰:۱۹ - ۲۵ دی ۱۳۹۵
سیامک عباسی: در کشورمان امنیت داریم و می‌توانیم کنسرت برگزار کنیم
به گزارش تابناک فرهنگی به نقل از ستاد خبری سی و دومین جشنواره موسیقی فجر، کنسرت سیامک عباسی در سانس دوم روز بیست و چهارم دی‌ماه و به میزبانی سالن میلاد نمایشگاه‌ بین‌المللی تهران برگزار شد و پس از ورود نوازنده‌های گروه و اجرای قطعه «فرشته پاک»، سیامک عباسی وارد صحنه شد.

این خواننده در همان ابتدای سخنانش رو به حضار گفت: «الان در مسیر کنسرت و در خیابان سئول ایست بازرسی بود و دوست من هم مدارک همراهش نبود. به ما گفتند که باید ماشین توقیف شود ولی دوستی که همراه او بودم بلیت کنسرت را به آن عزیز نشان داد و گفت که من امشب کنسرت دارم. البته حالا که فکر می‌کنم می‌بینم چقدر خوب است که با وجود ناامنی در کشورهای منطقه ما در کشور خودمان امنیت داریم و می‌توانیم برای شما کنسرت برگزار کنیم. همه کسانی که برای امنیت ایران تلاش می‌کنند را تشویق کنید. به افتخار همه کسانی که برای امنیت ایران تلاش می‌کنند.»

سخنان عباسی در حالی عنوان شد که گشت ارشاد از ساعت حدود 21 در خیابان سئول تهران، مستقر شده بود و همین مسئله ترافیک سنگینی را در آن منطقه باعث شده بود.

قطعه «سقوط» با تکنوازی هارمونیکا «بابک صفرنژاد» اجرا شد و  در ادامه امیر عظیمی پشت پیانو نشست و با تکنوازی او، سیامک عباسی به سراغ قطعه «باور» رفت که برای این کار تصاویر انیمیشن انتخاب شده بود و در سالن پخش می‌شد. قطعه «تن سپرده به باد» یکی دیگر از کارهای ریتمیک سیامک عباسی بود که در این برنامه خواند.

پس از قطعه «تو که نیستی» سیامک عباسی گفت:«اکنون می‌خواهیم قطعه‌ای را اجرا کنیم که چندی پیش در رشت خواندیم ولی برای اولین‌بار است که در تهران اجرا می‌شود و در آلبوم من هم بود.» او با این توضیحات به سراغ قطعه «بارون» رفت و چاشنی این کار هم تصاویر بارانی نمایشگرهای سالن بود. این خواننده پس از درخواست‌های مکرر حاضرین قطعه «خوشبختیت آرزومه» که در بین مخاطبانش طرفداران زیادی دارد، را خواند و در اتمام آن گفت:«و نوبت به زمستانی‌ترین آهنگ من می‌رسد.» عباسی با این توضیحات قطعه «من انتخاب شدم» را خواند و در این قطعه هم فقط سازهای گیتاربیس و پیانو هم‌نوایی داشتند.

پس از قطعات «دچار» و «دریاچه نمک» سیامک عباسی اولین مهمان خود را معرفی کرد و از استاد «محمدعلی بهمنی» با عنوان یکی از بهترین اساتید ادبیات ایران نام برد. قطعه «خوبه حال من» یکی از که تنظیم ریتمیک و پرانرژی داشت پس از قطعات احساسی این خواننده نظیر «شهر بارونی» اجرا شد.

سیامک عباسی برای اولین‌بار در تهران قطعه «تورو دوست دارم» را در کنار هوادارانش خواند و از آنها خواست در هنگام خواندن این آهنگ از خودشان سلفی بگیرند و برایش ارسال کنند. او اعلام کرد قصد تولید موزیک ویدئوی رسمی برای این آهنگ را دارد و زمان زیادی هم برای ارسال ویدئوهای مخاطبان باقی نمانده است. «علی ضیا» و «احمد امیرخلیلی» هم قبل و بعد از این قطعه معرفی شدند. «عشق دورم» یکی دیگر از کارهایی بود که نام آن بارها از میان جمعیت به گوش رسید و آهنگ بعدی رپرتوار کنسرت بود.

این خواننده در پایان برنامه از مسئولین وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، مدیران و عوامل جشنواره موسیقی فجر و مسئولین سالن میلاد قدردانی کرد و کنسرت خود را با ریمیکس قطعه «خوشبختیت آرزومه» به پایان رساند.

بابک صفرنژاد (هارمونیکا)، آرین کشیشی (گیتاربیس)، هادی سالاری (گیتار آکوستیک)، مهران اسلامی (گیتار الکتریک)، مسعود کیانی (درامز) و احمد ذقاقی (کیبورد) اعضای گروه سیامک عباسی در این برنامه به رهبری امیر عظیمی (پیانو و ویولن) بودند.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: