انتشار: ۲۲:۲۴ - ۱۵ آذر ۱۳۹۵
حسین فریدون و حجت‌الله ایوبی در دومین روز جشنواره بین‌المللی مستند (سینما حقیقت) به پردیس چهارسو رفتند.
به گزارش سرویس سینما و تئاتر تابناک فرهنگی، نیمه‌ی نخست دومین روز دهمین دوره جشنواره بین‌المللی سینما حقیقت، نسبتاً آرام پشت سر گذاشته شد، در حالی که در یکی از سانس‌های بعد از ظهر فیلم «مردان ارباب‌جمشید» به کارگردانی پگاه آهنگرانی و درنا مدنی به نمایش درآمد که تماشاگران زیادی به دیدن آن آمده بودند.
برای نمایش این فیلم منیژه حکمت هم به همراه تعدادی از هنروران سینما که با عنوان ارباب جمشید شناخته می‌شوند، حضور داشتند و پس از فیلم بازار عکس یادگار با آن‌ها با مخاطبان و همچنین عوامل فیلم گرم بود.
در بخش دیگری از این جشنواره کارگاه‌ها و نشست‌های پرسش و پاسخی برگزار می‌شود که در دومین روز یکی از این برنامه‌ها به رخشان بنی‌اعتماد اختصاص داشت.
همچنین عصر یکشنبه (15 آذرماه) حجت‌الله ایوبی، رئیس سازمان سینمایی هم به پردیس سینمایی چهارسو رفت و به همراه محمدمهدی طباطبایی‌نژاد (دبیر جشنواره) از بخش‌های مختلف مجموعه مرتبط با جشنواره دیدن و همچنین با رخشان بنی‌اعتماد هم برای لحظاتی گفت‌وگو کرد.
علاوه بر ایوبی، حسین فریدون، دستیار ارشد رئیس‌جمهور نیز با حضور در پردیس سینمایی چهارسو و بازدید از طبقات مرتبط با جشنواره از این رویداد دیدن کرد.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: