انتشار: ۱۱:۳۷ - ۲۵ آبان ۱۳۹۵
معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری روز دوشنبه از مجموعه بزرگ تفریحی و گردشگری در دست ساخت شهرستان سیرجان بازدید کرد.
به گزارش سرویس میراث فرهنگی و گردشگری تابناک فرهنگی ، زهرا احمدی پور که معاون اول رئیس جمهوری را در سفر 2 روزه به استان کرمان همراهی می کند، قرار است از طرح های مختلف میراث فرهنگی و گردشگری استان کرمان بازدید کند.
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمان با اشاره به اینکه شهرستان سیرجان در چهارراه صنعتی و اقتصادی کشور قرار گرفته؛ گفت: این شهرستان نیازمند داشتن یک مجموعه بزرگ تفریحی و گردشگری بود که توسط گروه مالی گردشگری در حال احداث است.
محمود وفایی با بیان اینکه بزرگترین مجموعه تفریحی و گردشگری سیرجان در زمینی به مساحت 27هزار مترمربع احداث خواهد شد اظهار کرد: این مجموعه با زیربنای 62 هزار مترمربع شامل هتل 4 ستاره در 12 طبقه، سالن همایش و تالار چند منظوره، مرکز خرید، سالن ورزشی، هایپر مارکت، پارکینگ های مجهز به سیستم اتوماسیون و مکان یابی است.
وی با اشاره به اینکه کلنگ آغاز عملیات اجرایی احداث بزرگترین مجموعه تفریحی و گردشگری سیرجان اواخر سال 94 به زمین زده شد افزود: تاکنون این پروژه با حمایت گروه مالی گردشگری بیش از 20 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.
وفایی با بیان اینکه هتل بزرگترین مجموعه تفریحی و گردشگری سیرجان دارای 12 طبقه، 82 اتاق 2 نفره، 20 اتاق تک نفره، 16 سوئیت، اتاق ویژه معلولان، رستوران و کافی شاپ، سالن های همایش و نمایشگاه است تصریح کرد: در این مجموعه چندین سالن ورزشی، استخر، سونا، جکوزی، بولینگ و بیلیارد طراحی شده است.
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمان با بیان اینکه برای برگزاری مراسم و همایش های مختلف تالارهایی با ظرفیت 800 نفر در این مجموعه در نظر گرفته شده است اظهار کرد: در مرکز خرید این مجموعه تفریحی و گردشگری مغازه های خرده فروشی، رستوران، استودیو عکاسی و فضاهای کسب و کار دیده شده است.
وی با تقدیر از شرکت توسعه مجتمع های خدماتی و رفاهی پارس زیگورات مجری احداث بزرگترین مجموعه تفریحی و گردشگری شهرستان سیرجان افزود: پیشرفت فیزیکی بالای 20 درصد نشان از تلاش شبانه روزی مدیریت و کارکنان این شرکت دارد که توانسته اند به وعده های خود در کمترین زمان ممکن جامه عمل بپوشانند.
وفایی بیان کرد: بازدید از کارگاه های صنایع دستی از قبیل گلیم شیریکی پیچ و هتل در دست احداث گروه مالی گردشگری سیرجان از جمله برنامه های سفر معاون رئیس جمهوری به این شهرستان است.
وی اظهار کرد: در ادامه این سفر رئیس سازمان میراث فرهنگی به همراه معاون اول رئیس جمهوری و سایر وزرا عازم شهرستان جیرفت می شوند تا در جلسات مختلف از قبیل جلسه توسعه شهرستان های جیرفت و عنبرآباد و نشست اقتصاد مقاومتی استان کرمان شرکت کند.
وفایی با اشاره به اینکه احمدی پور در دومین روز سفر خود به استان کرمان وارد قلعه گنج می شود تصریح کرد: بازدید از کارگاه های فرش بافی و هتل کپری پارسیان و حضور در جلسات اقتصاد مقاومتی این شهرستان در دستور کار معاون رئیس جمهوری قرار دارد.
وی افزود: معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان میراث فرهنگی کشور در ادامه سفر خود به جنوب کرمان از موزه جیرفت، شهر دقیانوس و محوطه های باستانی کنار صندل بازدید خواهد کرد.
وفایی اضافه کرد :شرکت در جلسه شورای معاونان و مدیران اداره کل میراث فرهنگی استان کرمان در شهر جیرفت پایان بخش این سفر 2 روزه خواهد بود.
زهرا احمدی پور معاون رئیس جمهوری امروز دوشنبه در ابتدای سفری 2 روزه به استان کرمان، وارد شهرستان سیرجان شد.
وزرای جهادکشاورزی، نیرو، ورزش و جوانان، رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، معاون سازمان برنامه و بودجه و برخی معاونان وزرا در این سفر 2 روزه، اسحاق جهانگیری را همراهی می کنند.
سفر به شهرستان های جنوب استان کرمان و افتتاح طرح های مختلف از دیگر برنامه سفر 2 روزه معاون اول رئیس جمهوری به استان کرمان است.
مرکز شهرستان سیرجان در 175 کیلومتری غرب کرمان است.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: