انتشار: ۱۵:۰۴ - ۲۴ آبان ۱۳۹۵
معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گرشگری در حکمی، محمد رضا کارگر را به عنوان سرپرست مجموعه تاریخی – فرهنگی سعدآباد منصوب کرد.
به گزارش سرویس میراث فرهنگی و  گردشگری تابناک فرهنگی به نقل از روابط عمومی مجموعه سعدآباد، زهرا احمدی پور در حکمی محمد رضا کارگر را به عنوان سرپرست مجموعه فرهنگی تاریخی سعدآباد منصوب کرد.
در حکم احمدی پور خطاب به کارگر آمده است: نظر به تعهد، تخصص و شایستگی جنابعالی و بنا به پیشنهاد معاون محترم میراث فرهنگی به موجب این حکم با حفظ سمت به عنوان سرپرست مجموعه تاریخی – فرهنگی سعدآباد منصوب می شوید.
امید است با برنامه ریزی دقیق وسازماندهی مناسب و بهره گیری از توان صاحب نظران و کارشناسان در راستای اهداف و ماموریت های سازمان به ویژه اعتلای نقش و جایگاه این نهاد فرهنگی اهتمام لازم به عمل آید.
توفیق شما را در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و فرهنگ و هنر کشور عزیزمان ایران با رعایت اصول قانون مداری، اعتدال گرایی و منشور اخلاقی دولت و تدبیر و امید از درگاه حضرت حق خواستارم.
محمدرضا کارگر عضو هیات علمی مرکز آموزش عالی میراث فرهنگی و مدیر کل اداره موزه ها و اموال منقول فرهنگی-تاریخی کشور است.
پس از انتصاب بیوک موسوی مدیر اسبق کاخ موزه سعدآباد به معاونت استانداری زنجان، اکرمی مدتی سرپرستی این کاخ موزه را به عهده داشت.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: