انتشار: ۱۳:۵۱ - ۲۴ آبان ۱۳۹۵
شورای پروانه نمایش فیلم‌های سینمایی برای یک فیلم با بازی سعید پورصمیمی و فاطمه معتمدآریا مجوز نمایش صادر کرد.
به گزارش سرویس سینما و تئاتر تابناک فرهنگی،شورای پروانه نمایش در جلسه 22 آبان‌ماه که با حضور اکثریت اعضای شورای پروانه نمایش فیلم‌های سینمایی برگزار شد، مجوز نمایش فیلم «در سکوت» به تهیه‌کنندگی سعید ملکان و کارگردانی ژرژ هاشم‌زاده در ژانر اجتماعی صادر شده است.

این فیلم که کارگردانش آن را اثری اجتماعی می‌داند، درباره زنی 47 ساله به نام سودابه است که بعد از بیست و دو سال به ایران باز می‌گردد. او متخصص صنعت بازیافت است؛ با ورودش به ایران متوجه می‌شویم که یک دختر دارد که بعداز فوت همسرش او را رها کرده و از ایران رفته است. اکنون دخترش ستاره که با پدر بزرگ و مادر بزرگش زندگی می‌کند، راضی به دیدن او نمی‌شود.

در این فیلم فاطمه معتمدآریا، سعید پورصمیمی، احترام برومند، ویشکا آسایش، پانته‌آ پناهی‌ها، سوگل خلیق، حمیدرضا نیکدل، جلال و علیرضا کمالی‌نژاد، احسان بیات فر،محمدرضا غفاری،هستی قاسم‌پور، پگاه حسینی،فرزانه سلحشور،رامتین هوشمند،حسین پناهی و ... در این فیلم نقش‌ آفرینی می‌کنند.

هاشم‌زاده پیش از این در پاسخ به این پرسش که چه شد سراغ این تعداد بازیگر شناخته شده رفته است؟ گفته بود: هرچند این فیلم، اولین فیلم بلند سینمایی من محسوب می‌شود، اما 27 سال سابقه‌ی کار پشت آن است و به همین دلیل با این بازیگران در پروژه‌های دیگر همکاری کرده بودم و زمانی که پیشنهاد همکاری را با آنان مطرح کردم، جز ابراز لطف و خوشحالی پاسخ دیگری نگرفتم. وقتی اولین ورسیون فیلمنامه را نوشتم، حس کردم نقش اصلی کار برای خانم معتمدآریا خیلی مناسب است و خوشبختانه ایشان هم از پیشنهادم استقبال کردند.

برخی دیگر از عوامل این فیلم عبارتند از، نویسنده: ژرژهاشم زاده- مهدی شیرزاد، مدیر فیلمبرداری:‌ همایون پایور، صدابردار: امین میرشکاری، طراح صحنه و لباس: آتوسا قلمفرسایی، طراح چهره‌پردازی: سعید ملکان، مشاور کارگردان: مازیار میری، تدوین: سیاوش کردجان.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: