انتشار: ۱۵:۵۸ - ۱۶ آبان ۱۳۹۵
به گزارش سرویس سینما و تئاتر تابناک فرهنگی؛ ابوالفضل جلیلی درباره ساخت فیلم‌جدیدش گفت: فیلمبرداری پروژه «دنده معکوس» را تا دو هفته دیگر آغاز خواهم کرد اما تا این لحظه صد در صد بازیگران انتخاب نشده‌اند، به این دلیل که به دنبال یک نوجوان 17 ساله می‌گردم که خیلی خاص باشد، از این نظر که یک نوجوان خود ساخته باشد.

او ادامه داد: متاسفانه هنوز چنین نوجوانی را پیدا نکرده‌ام، البته یک نفر را پیدا کرده‌ام اما هنوز برایم صد در صد نیست. امیدوارم ظرف یک هفته آینده بازیگر را انتخاب کنم تا دوهفته آینده هم فیلم برداری شروع شود.

 این فیلم ساز در ادامه درباره «دنده معکوس» یادآور شد: «دنده معکوس» را قرار بود چند سال پیش کار کنم اما پیش نمی‌آمد. در حال حاضر نیز همه‌چیز مهیا نیست اما اگر استارت را بزنیم کار انجام می‌شود.

جلیلی سپس اظهار کرد: این کار در راستای کارهای قبلی‌ام است اما در عین حال تفاوت زیادی نسبت به کارهای قبلی‌ام‌ دارد، این کار در رابطه با نوجوانان و به قولی تازه جوانان است.

او در پایان از حمایت‌های بنیاد سینمایی فارابی تشکر کرد و گفت: البته منظورم فقط کمک مادی نیست، بیشتر کمک معنوی است. آقای تابش اولین مدیر سینمایی در عمر من بودند که از من این پرسش را داشتند که چرا کار نمی‌کنم؟! چرا که همیشه خود ما می‌گفتیم کار نداریم، بیکاریم و باید کار کنیم اما ایشان تنها مدیری بودند که از من درخواست کار داشتند.

جلیلی همچنین از همدلی مسئول واحد فرهنگی بنیاد فارابی تشکر کرد و گفت: اگرچه اشکالی در فیلم‌نامه وجود داشت اما رد نشد بلکه بیشتر با ما همدلی صورت گرفت، واقعا خوشحال هستم با مدیریت این دوستان فیلم‌مان کلید می‌خورد.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: