انتشار: ۱۴:۳۶ - ۱۰ آبان ۱۳۹۵
مهرداد دلنوازی، آهنگساز موسیقی ایرانی، که در حال فراهم آوردن آلبومی با صدای علیرضا افتخاری است، گفت: سه آهنگ از قطعه های این مجموعه آماده شده و منتظر پاسخ شرکت تهیه کننده برای تولید دیگر قطعه ها هستیم.
به گزارش سرویس موسیقی تابناک  فرهنگی ، مهرداد دلنوازی، آهنگساز، تنظیم کننده و نوازنده ی نامدار تار، درباره ی همکاری تازه ی خود با علیرضا افتخاری، خواننده ی نامدار موسیقی ایرانی، سخن گفت.
این آهنگساز که سال ها پیش در آلبوم «آتش دل» با افتخاریِ جوان همکاری موفقیت آمیزی را تجربه کرده، درباره ی همکاری دوباره ی خود با علیرضا افتخاری گفت: برای تولید یک آلبوم موسیقی صحبت هایی با شرکت سروش کرده ایم که البته این شرکت هنوز نتیجه ی قطعی را به ما اعلام نکرده است.
وی افزود: تاکنون یک قطعه از این آلبوم ضبط شده است، اما کار برای تولید قطعه های دیگر آن هنوز آغاز نشده، چراکه ما منتظر اعلام نظر شرکت سروش هستیم.
دلنوازی درباره ی قطعه ی ضبط شده ی این مجموعه توضیح داد: قطعه یی را که با صدای آقای افتخاری ضبط کرده ایم، «دلتنگ باران» نام دارد که شعر آن را اسماعیل فرزانه سروده و ساخت آهنگ و تنظیم آن را نیز بنده بر عهده داشته ام. چند سال پیش من «عشق دیرین» را با صدای سالار عقیلی ساختم که بسیار مورد توجه مردم قرار گرفت؛ به نظر من این قطعه ی «دلتنگ باران» از «عشق دیرین» نیز بسیار زیباتر شده است.
وی افزود: این اثر را ما در دفتر موسیقی صدا و سیما ضبط کردیم و پس از آنکه نتیجه ی کار بسیار موفقیت آمیز بود، مورد توجه شرکت سروش و نیز دیگران قرار گرفت. به همین دلیل قرار بر این شد مجموعه یی از کارهایی را که بنده با آقای افتخاری در صدا و سیما ضبط و تولید کرده ام، به همراه این قطعه و چند آهنگ تازه و نو، در قالب یک آلبوم موسیقی منتشر کنیم.
این آهنگساز درباره ی دو قطعه یی که در سال های گذشته با صدای علیرضا افتخاری ضبط کرده و در صورت انتشار این آلبوم، آن ها نیز در قالب این مجموعه منتشر خواهد شد، گفت: یکی از این قطعه ها، تصنیف «اشک من هویدا شد» است و دیگری، قطعه یی است به نام «خواهی اگر سِیری کنی» که با موضوع کمک به ایتام و بی بضاعتان در سال 1391 ساخته شده و تاکنون هرگز پخش یا منتشر نشده است.
وی ادامه داد: از میان قطعه های این آلبوم، این دو آهنگ به همراه قطعه ی «دلتنگ باران» آماده است و شرکت سروش به ما گفت که پنج قطعه ی تازه ی دیگر نیز ضبط کنیم تا بتوان همه ی این قطعه ها را در قالب یک آلبوم منتشر کرد. ما صحبت های اولیه را با سروش کرده ایم و باید دید این شرکت چه تصمیمی خواهد گرفت.
آهنگساز آلبوم خاطره انگیز «سارنگ» درباره ی زمان انتشار احتمالی آلبوم تازه اش با علیرضا افتخاری گفت: بعید می دانم که با این وضعیت، این آلبوم تا پایان امسال منتشر شود، مگر اینکه اسپانسر خصوصی یا آزاد پیدا شود و برای تولید و انتشار آن اعلام آمادگی کند، که اگر تهیه کننده ی دیگری آمادگی تهیه و تولید این کار را داشته باشد، ما می توانیم با حضور وی این کار را به سرعت ضبط و منتشر کنیم.
آخرین آلبومی که با صدای علیرضا افتخاری منتشر شده، «پادشاه فصل ها» است که آهنگسازی آن را حسین پرنیا برعهده داشته است.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: