انتشار: ۱۵:۱۳ - ۲۵ مهر ۱۳۹۵
فراخوان نهمین جشنواره بین‌المللی هنرهای تجسمی فجر اعلام شد.
به گزارش تابناک فرهنگی به نقل از روابط عمومی دفتر هنرهای تجسمی، نهمین جشنواره بین‌المللی هنرهای تجسمی فجر با هدف معرفی ایده‌های اصیل و آفرینش‌های بدیع و خلاقانه هنری و پژوهشی از سوی دفتر هنرهای تجسمی با همکاری موسسه توسعه هنرهای تجسمی معاصر بهمن‌ماه سال جاری در موزه هنرهای معاصر تهران برگزار خواهد شد.

نهمین جشنواره بین‌المللی هنرهای تجسمی فجر با رویکرد معرفی آثاری که قابلیت‌های نوین و تعامل‌گرایانه را در قالب بهره‌مندی از یک یا چند رشته از هنرهای تجسمی، به سامان رسانده و ایده‌ای اصیل و مفهومی هنرمندانه را به نمایش بگذارند، برگزار می‌شود و هنرمندان، پژوهشگران و متقاضیان می‌توانند تا ۲۱ آذرماه با ثبت‌ نام و ارسال تصاویر حداکثر سه اثر یا پروژه (یا ترکیبی از هر دو) در سایت www.ivafestival.ir در جشنواره شرکت کنند.

آثار نهایی نهمین جشنواره بین‌المللی هنرهای تجسمی فجر در دو مرحله از سوی شورای هنری جشنواره انتخاب می‌شود و هیات داوری نهایی جشنواره ترکیبی هفت نفره از اعضای شورای هنری و هنرمندان خارجی خواهند بود.

دبیر نهمین جشنواره بین‌المللی هنرهای تجسمی فجر مجتبی آقایی است و جمشید حقیقت‌شناس - دبیر هنری - و عبدالرحیم سیاهکارزاده - دبیر اجرایی - جشنواره هستند. مهنوش مشیری، محمدباقر آقامیری، اصغر کفشچیان‌مقدم، علی شیرازی، کامبیز درم‌بخش، رضا یساولی، نادر قشقایی، مهران هوشیار، سید نظام‌الدین امامی‌فر، مجتبی آقایی و جمشید حقیقت‌شناس اعضای شورای هنری جشنواره هستند.

پیش از این، مسعود شجاعی طباطبایی نیز عضو شورای هنری جشنواره بود که به‌دلیل مشغله‌های کاری ادامه حضور و همکاری او ممکن نشد و کامبیز درم‌بخش با حکم دبیر جشنواره به‌عنوان عضو شورای هنری جشنواره معرفی شد.

هنرمندان و متقاضیان شرکت در جشنواره برای اطلاع کامل از شرایط ثبت‌ نام می‌توانند به سایت جشنواره به نشانی www.ivafestival.ir مراجعه کنند.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: