انتشار: ۱۴:۰۸ - ۲۵ مهر ۱۳۹۵
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پاسخ به خبرنگاران در خصوص طرح استعفایش در رسانه ها گفت: البته قرار نیست در این رابطه صحبتی کنم اما در چند روز آینده همه چیز مشخص خواهد شد.
به گزارش تابناک فرهنگی، علی جنتی روز یکشنبه در حاشیه بازدید از ستاد انتخابات نماینده مدیران مسوول در هیات نظارت بر مطبوعات و در جمع خبرنگاران فقط به این جمله درمورد شایعه استعفا و یا رفتن و ماندن خود در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بسنده کرد.

** انتخابات الکترونیک اطمینان بخش است
عضو کابینه دولت یازدهم با تاکید بر اطمینان بخش بودن برگزاری انتخابات الکترونیک گفت: قبلا نیز در هیات نظارت بر مطبوعات به تفصیل موضوع مورد بررسی قرار گرفته که یک سیستم ایمنی تدارک دیده شود که انتخابات با اطمینان کامل برگزار شود.
جنتی افزود: خوشبختانه امروز با همکاری بخش های مختلف «آی تی»، این مهم محقق شده و شاهد برگزاری اولین دوره انتخابات الکترونیک هستیم.
به گفته وی، امروز با اینکه حدود یک ونیم ساعت از شروع کار انتخابات گذشته حضور مدیران مسوول مطبوعات و رسانه های استان تهران و شهرستان ها خیلی خوب، چشمگیر و نسبتا بالا بوده است.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با یادآوری اینکه شش ساعت زمان می برد که این انتخابات برگزار شود، گفت: از واجدان شرایط می خواهیم که هر چه زودتر در این انتخابات شرکت کنند.
جنتی ابراز امیدواری کرد امروز میزان رای دهندگان به حد نصاب بیش از 51 درصد تعداد رای دهندگان برسد که نیازی به برگزاری انتخابات مجدد نباشد.
شانزدهمین دوره انتخاب نماینده مدیران مسئول در هیات نظارت بر مطبوعات، امروز( یکشنبه) از ساعت 10 تا 16 و بصورت الکترونیکی از طریق سامانه جامع رسانه های کشور (e-rasaneh.ir) برگزار می شود.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: