انتشار: ۱۴:۴۵ - ۱۷ مهر ۱۳۹۵
برنامه نمایش هایی که در مجموعه تئاتر شهر به صحنه می روند، تا پایان مهر ماه اعلام شد.
به گزارش سرویس سینما و  تئاتر تابناک فرهنگی به  نقل از مجموعه تئاتر شهر، اجرای نمایش «فصل بهار نارنج» روز گذشته( جمعه) در پلاتو اجرای مجموعه تئاتر شهر به پایان رسید.
نمایش «سردار» به نویسندگی و کارگردانی نادر برهانی مرند در تالار اصلی و نمایش «درباره تصویرت از من تجدید نظر کن» به کارگردانی آروند دشت آرای در تالار چهارسو تئاتر شهر که اجرای خود را از چهارم مهر ماه آغاز کرده اند، بعد از پایان ایام سوگواری حضرت سیدالشهدا(ع) به اجرای خود ادامه خواهند داد.
این در حالیست که از 25 مهر ماه نمایش «آخرین انار دنیا» به کارگردانی ابراهیم پشت کوهی در تالار سایه و گروه تئاتر «بزرگراه» به سرپرستی حمید مراد ویسی و باقر سروش در مرکز مطالعات اجرایی قشقایی و از روز 29 مهر ماه نمایش «طپانچه خانم» به کارگردانی شهاب الدین حسین پور در تالار چهارسو تئاتر شهر میزبان علاقه مندان تئاتر خواهند بود.

** اجرای نمایش «سینا، سینا، عباس» علیزاده پایان یافت
روز گذشته همزمان با اجرای پایانی نمایش «سینا، سینا، عباس» به کارگردانی علیرضا مهران، خانواده سردار شهید مدافع حرم عباسعلی علیزاده ضمن ارائه وصیتنامه این شهید بزرگوار، نامه حاج قاسم سلیمانی به مناسبت شهادت شهید علیزاده را نیز منتشر کرد.
در بخشی از متن وصیتنامه شهید عباسعلی علیزاده آمده است: به باور و یقین رسیدم این آخرین سفر و پایان کار است. به آرزویم خواهم رسید البته که شهادت آرزوست بلکه هدف دفاع از حریم و ندای لبیک یا زینب است و شرمنده و شرمسارم که فقط قطره خون ناچیزم را فدای آرمان های انقلاب اسلامی و حضرت امام خامنه ای و شهدای وطنم می کنم.
در متن نامه سردار حاج قاسم سلیمانی به مناسبت شهادت سردار عباسعلی علیزاده نیز آمده است: خداوند، ای هستی بخش تمام هستی، تو شاهدی که عباس ها و ایران تشیع با عشق به اهل بیت(س) این گوهرهای خلقت و دفاع از حرمت حریم میلیون ها انسان در خطر جهل خوارج زمان همه را راه تحقق فرمانت و برای نجات دینت اهدا نمود و دل از عزیزترین عزیزان خود بر کند و جان شیرین خود را بر کف دست گرفت و اسماعیل وجود خود را با دست خود ابراهیم وار در پای درخت راه نبی معظمت فدا نمود. خداوند ای حبیب و ای عزیز او را که پاک و پاکیزه بود با پاکان درگاهت از اهل بیت محمد(ص) محشور بفرما و به خانواده گرانقدرش که همه وجود خودشان را در این راه تقدیم کرده اند جز عظیم و اجر جزیل عطا بفرما. حاج قاسم را از شفاعت خودت محروم نکن».
نمایش میدانی «سینا، سینا، عباس» با حمایت انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس همزمان با فرا رسیدن ایام ماه محرم با موضوع شهدای مدافع حرم به تهیه کنندگی حمید نیلی و کارگردانی علیرضا مهران تا روز جمعه 16 مهر ماه در محوطه تئاتر شهر اجرا شد.

** «زندگی من و موریس» در سالن خسرو شکیبایی به صحنه می رود
نمایش «زندگی من و موریس» نوشته فاطمه کاظمی و کارگردانی محمد جواد سجادی اجرای عمومی خود را از روز یکشنبه 25 مهرماه در سالن استاد خسرو شکیبایی تماشاخانه و مدرسه تئاتر سه نقطه آغاز می کند.
به گزارش امور اطلاع رسانی و ارتباطات تماشاخانه سه نقطه، «زندگی من و موریس» که در بخش «نمایش های کامل» پنجمین جشنواره تخصصی بازیگری سه نقطه در تیر ماه امسال حضور یافته و موفق به کسب عنوان بهترین بازیگر زن از نگاه گروه داوران مرکب از نسیم ادبی، حمیدرضا نعیمی و رضا ثروتی شده بود، با حمایت مجموعه تماشاخانه و مدرسه تئاتر سه نقطه از 25 مهر ماه تا 14 آبان اجراهای عمومی خود را در سالن استاد خسرو شکیبایی تجربه می کند.


** «پشت شیشه ها» در سالن رکن الدین خسروی اجرا می شود
نمایش «پشت شیشه ها» نوشته محمد چرمشیر و کارگردانی فرهاد طوفان اجرای عمومی خود را از روز یکشنبه 25 مهرماه در سالن استاد رکن الدین خسروی تماشاخانه و مدرسه تئاتر سه نقطه آغاز می کند.

** «ویرانی» به تئاتر باران رسید
نمایش «ویرانی» به نویسندگی و کارگردانی افشین حسن زاده از 25 مهر ماه ساعت 19 در تئاتر باران به مدت 2٨ شب به صحنه می رود.
این اثر نمایشی هر شب ساعت 19 در تماشاخانه باران اجرا می شود.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: