انتشار: ۱۳:۴۱ - ۲۴ شهريور ۱۳۹۵
مدیرعامل صندوق احیا و بهره برداری از اماکن تاریخی گفت: عمارت تاریخی مسعودیه از هفته دولت باز شده است و مردم می توانند از فضاهای عمومی آن بازدید کنند.
به گزارش سرویس میراث فرهنگی و گردشگری تابناک فرهنگی ؛محمدرضا پوینده  گفت: عمارت مسعودیه به مناسبت هفته دولت به روی مردم گشوده شد و بازدیدکنندگان می توانند از فضاهای محیطی آن استفاده کنند اما هنوز کافه آن غیر فعال است.  در نظر داریم تا مرمت اضطراری این بنا را در اسرع وقت انجام دهیم.  از زمانی که عمارت را تحویل گرفتیم، هر هفته برای برنامه‌ریزی در خصوص وضعیت این بنا جلسات متعدد برگزار کردیم. سازمان میراث فرهنگی و صندوق احیاء قسمتهایی را که نیاز ضروری به مرمت دارد، بازسازی می‌کند.

سعید عبدالهی مسئول فنی صندوق احیا درباره اقدمات مرمت اضطراری این عمارت نیز گفت: طرح های مطالعاتی مرمت اضطراری این عمارت تاریخی توسط کمیته کارشناسی و شورای فنی صندوق درحال انجام است تا کار مرمت مسعودیه را آغاز کنیم.

چندی پیش هنرمندان در نامه ای اعتراض آمیز به رئیس جمهور از بسته بودن این بنای تاریخی گلایه کردند. صندوق احیا نیز در پاسخ اعلام کرد که آمادگی دارد تا آنها را با شرایط موجود در عمارت مسعودیه آشنا کند.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: