انتشار: ۱۸:۳۸ - ۲۳ شهريور ۱۳۹۵
معاون سرمایه گذاری سازمان میراث فرهنگی گفت: 50 شرکت بین المللی برای همایش سرمایه گذاری صنعت گردشگری 11 و 12 مهر در تهران دعوت شده اند.
به گزارش سرویس میراث فرنگی و گردشگری تابناک فرهنگی به نقل از سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، سعید شیرکوند اظهار کرد: شرکتهای خارجی، به ویژه اروپایی ها خواهان کسب اطلاعات بیشتر و دقیق تر درمورد فضای سرمایه گذاری در ایران هستند و به همین دلیل برنامه ریزی برای برگزاری همایش بین المللی سرمایه گذاری در صنعت گردشگری با همکاری هلدینگ سرمایه گذاری گردشگری تامین اجتماعی و سازمان میراث فرهنگی انجام شد.
وی اضافه کرد: شرکت های معتبر بین المللی که در زمینه طراحی، ساخت، نظارت و بهره برداری از تاسیسات گردشگری و به ویژه هتل، فعالیت دارند به همراه سرمایه گذاران داخلی در این همایش دو روزه شرکت می کنند.
شیرکوند افزود: در این همایش به سوالات سرمایه گذاران داخلی و خارجی پاسخ داده می شود، همچنین مشوق ها و حمایت های دولت برای توسعه صنعت گردشگری برای شرکت کنندگان تشریح خواهد شد.
شیرکوند تصریح کرد: تلاش خواهد شد تا در این همایش اطلاعات دقیق تر و جامع تری در مورد سرمایه گذاری در صنعت گردشگری ایران به سرمایه گذاران داخلی و خارجی ارائه شود.
رئیس شورای سیاستگذاری همایش گفت: با بیش از 50 شرکت بین المللی که در این حوزه فعالیت گسترده دارند برای حضور در همایش مذاکره شده و امیدواریم با توجه به استقبال صورت گرفته، شاهد حضور نمایندگان این شرکت ها در همایش باشیم.
همایش بین المللی سرمایه گذاری در صنعت گردشگری، 11 و 12 مهرماه با حضور مقامات ارشد کشور برگزار می شود.

** بسته سرمایه گذاری 100 هتل؛ 100 کسب و کار
دبیر اجرایی همایش بین المللی سرمایه گذاری در صنعت گردشگری با رویکرد اقتصاد مقاومتی نیز گفت: این همایش در راستای چشم انداز توسعه صنعت گردشگری و هتلداری در ایران با حضور مقامات عالی رتبه کشور، 11 مهرماه سال جاری برگزار می شود.
غلام حیدر ابراهیم بای سلامی افزود: بسته سرمایه گذاری '100 هتل؛100 کسب وکار' در همایش گردشگری رونمایی می شود. سته سرمایه گذاری که براساس آخرین مطالعات و ارزیابی ها با همکاری کارشناسان، استانداران، شهرداران و مدیران میراث فرهنگی استانها تهیه شده است با عنوان 100 هتل، صد کسب و کار در 31 استان کشور در این همایش رونمایی می شود.
وی ادامه داد: در این همایش علاوه بر شرکت های بزرگ صنعت هتلداری و ساختمان داخلی، حدود 60 شرکت و هلدینگ خارجی فعال در این حوزه حضور خواهند داشت و همچنان بسیاری از شرکت ها از کشورهای مختلف برای حضور در نمایشگاه اعلام آمادگی می کنند.
دبیر اجرایی همایش با بیان اینکه برای توسعه صنعت گردشگری در کشور، نیازمند افزایش اماکن اقامتی مناسب هستیم، تصریح کرد: توسعه صنعت گردشگری نیازمند افزایش محصولات در این صنعت است و برخوردار بودن از اماکن اقامتی و هتل های مناسب یکی از مهمترین محصولات صنعت گردشگری در دنیا محسوب می شود.
ابراهیم بای سلامی اظهار داشت: در 40 سال گذشته صنعت هتلداری در ایران با رکود همراه بوده و به صورت عمده به این بخش توجه نشده است به طوریکه در حال حاضر فقط 110 هتل 4و 5 ستاره در کشور فعال است که این هتلها هم براساس استانداردهای جهانی در حد هتل های بین المللی با این درجه نیستند.
وی افزود: برگزاری این همایش با حضور علاقه مندان به سرمایه گذاران و فعالان صنعت گردشگری و هتل سازی از کشورهای مختلف، فرصت بسیار مناسبی برای خیزش و تکاپو در این عرصه است.
همایش بین المللی سرمایه گذاری در صنعت گردشگری روزهای 11 و 12 مهرماه 1395 (2 و 3 اکتبر2016) در سالن همایش های بین المللی جمهوری اسلامی ایران و هتل هما تهران برگزار می شود.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: