انتشار: ۱۴:۱۸ - ۲۱ شهريور ۱۳۹۵
هشدار ستاد هماهنگی خدمات سفر؛

مسافران در حاشیه رودخانه ها چادر برپا نکنند

ستاد هماهنگی خدمات سفر در اطلاعیه ای، به هموطنان و مسافران، نسبت به برپایی چادر در حاشیه رودخانه ها و مناطقی که احتمال آبگرفتگی وجود دارد، هشدار داد.
به گزارش سرویس میراث فرهنگی وگردشگری تابناک فرهنگی ، در اطلاعیه ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر که روز یکشنبه و در آستانه تعطیلی عید قربان انتشار یافته، آمده است: هموطنان گرامی فقط در مکان هایی که توسط ستادهای اجرایی خدمات سفر استانها و شهرداری ها تعیین شده است، زباله بریزند.
همچنین در این اطلاعیه توصیه شده است، هموطنان برای سفر از ناوگان حمل و نقل عمومی استفاده کنند و اگر از خودرو شخصی استفاده می کنند، قبل از آغاز سفر ضمن بازبینی فنی خودرو، طی تماس با شماره 141 و یا سایر سامانه های پلیس، از شرایط تردد محورهای مواصلاتی و جاده های منتهی به مقصد سفر مطلع شوند.د.
در این اطلاعیه از هموطنان خواشته شده برای رسیدن به مقصد سفر، زمان بیشتری در نظر بگیرند و از جاذبه های طول مسیر نیز دیدن کنند و در عین حال مسافران و گردشگران نسبت به رعایت بهداشت و حفظ محیط زیست دقت لازم را داشته باشند.

** سفر به استان های پرمسافر را به وقت دیگر موکول کنید
در بخش دیگری از اطلاعیه ستاد هماهنگی خدمات سفر آمده است: هموطنان گرامی استانهای کمتر دیده شده را به عنوان مقصد سفر انتخاب کرده و سفر به استانهای پر مسافر را به وقت دیگری موکول کرده و در صورت بروز مشکل با سامانه ملی و شبانه روزی 09629 تماس حاصل کنند.
ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر در این اطلاعیه بر حفظ ایمنی و سلامت مسافران، گردشگران و زائران عزیز در سرتاسر کشور تاکید و اعلام کرده که دستگاه های خدمات رسان عضو این ستاد در طول سفر در خدمت هموطنان هستند.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: