انتشار: ۲۱:۰۰ - ۱۴ شهريور ۱۳۹۵
آیین رونمایی از مجموعه آثار پوران درخشنده سه شنبه ۱۶ شهریور ساعت ۱۷ بعداظهر در موزه سینما برگزار می شود.
به گزارش سرویس  سینما و تئاتر تابناک  فرهنگی ، مجموعه آثار پوران درخشنده شامل ۱۰ فیلم با عناوین «رابطه» (۱۳۶۵)، «پرنده کوچک خوشبختی» (۱۳۶۶)، «عبور از غبار» (۱۳۶۸)، «زمان از دست رفته» (۱۳۶۸)، «عشق بدون مرز» (۱۳۷۷)، «شمعی در باد» (۱۳۸۲)، «رویاهای خیس» (۱۳۸۴)، «بچه های ابدی» (۱۳۸۵) ، «خواب های دنباله دار» (۱۳۸۸) و ‌«هیس دخترها فریاد نمی زنند» (۱۳۹۱) در مراسمی با حضور مدیران سینمایی، اهالی سینما و اصحاب رسانه رونمایی خواهد شد.

این مجموعه آثار به همت موسسه رسانه های تصویری تهیه و توزیع می شود. آیین رونمایی از مجموعه آثار پوران درخشنده سه شنبه ۱۶ شهریور ساعت ۱۷ بعدازظهر در موزه سینما برگزار می شود.

پوران درخشنده که از کارگردانان حوزه سینمای اجتماعی است، فعالیت های سینمایی خود را با تهیه کنندگی و کارگردانی فیلم در سال ۱۳۶۵ آغاز کرد و اولین فیلمش را با نام «رابطه» در سال ۱۳۶۵ ساخت. او در عرصه های کارگردانی، نویسندگی و تهیه کنندگی سینما فعالیت دارد و آثارش توانسته جوایز متعددی را از جشنواره های معتبر داخلی و خارجی همچون فجر، جشنواره فیلم های کودکان و نوجوانان، جشنواره فیلم زنان از آرژانتین، جشنواره فیلم غیرمتعهدها در کره شمالی، جشنواره فیلم جیفونی ایتالیا و... از آن خود کند. وی همچنین عضو انجمن‌های فیلمسازان زن آمریکا (WIF)، کارگردانان مستقل آمریکا (IFP) و مرکز بین‌المللی فیلم کودکان و نوجوانان یونسکو (CIFEJ) نیز هست.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: