انتشار: ۱۶:۰۰ - ۰۷ شهريور ۱۳۹۵
فیلم ' تشریفات خصوصی ' به کارگردانی سجاد ایمانی از شهرستان نورآباد ممسنی استان فارس جزء 13 فیلم برگزیده سال ایران در جشن خانه سینما قرار گرفت.
به گزارش سرویس سینما و تئاتر تابناک فرهنگی ، سجاد ایمانی متولد 1367 نورآباد ممسنی و کارشناس ارشد سینماست و تاکنون موفقیت های جهانی و ملی در حوزه فیلمسازی برای خود و شهرستان کسب و هم اکنون با مسئولیت خود شرکت فیلمسازی دنیا فیلم را تاسیس کرده و با دیگر هنرمندان مشغول فعالیت های هنری هستند .
ایمانی گفت: داستان فیلم 'تشریفات خصوصی' درباره فردی است که مقدمات مُردن خویش را فراهم می کند و در نهایت داستان فیلم نیز فوت می شود و فیلم از این منظر، موضوعی خاص اجتماعی را دنبال می کند.
برنده جایزه جشنواره بین المللی فیلم کودک و نوجوان در سال 92 گفت: این فیلم به طور کلی، درمورد مرگ است اما کاری شوخ و طنز است؛ فیلم ترسناکی نیست یا فیلمی که شما را ناراحت کند؛ همچنانکه با مشاهده برخی بخش های فیلم، می خندید.
ایمانی گفت: 17 فیلم پیشینم نیز بیشتر در حوزه مستندسازی بودند و فیلم تشریفات خصوصی نیز به مدت 30 دقیقه در شهرستان نورآباد ممسنی فیلمبرداری شده است.
وی که در مقطع کارشناسی در رشته کارگردانی سینما و در مقطع کارشناسی ارشد در رشته ادبیات دراماتیک تحصیل کرده است، گفت: فیلم تشریفات خصوصی فیلم مستقل و خصوصی است و هیچ ارگان دولتی یا موسسه خاصی به لحاظ مالی در ساخت این فیلم مشارکت نکرده است و در بخش عوامل، از همکاری شرکت فیلم سازی دنیا فیلم بهره گرفتیم.
ایمانی با بیان این که کارگردانی و تدوین فیلم تشریفات خصوصی را برعهده داشتم، گفت: تهیه کنندگی این فیلم را نیز اینجانب و عبدالخالق حیدری برعهده داشتیم.
به گفته وی، رضا شعبانی (صدابردار)، امین کریمی و محمد سلیمی راد (تصویربردار) و امید و رضا شریفی (صداگذاری) از دیگر عوامل این فیلم هستند.
این کارگردان جوان استان فارسی گفت: از نظر مالی، هیچ گاه شاهد حمایت از فیلمسازان جوان نبوده ایم اما انتظار داریم که مسئولان امر با حمایت های معنوی مانند شتاب بخشی به صدور مجوز فیلم و ... ما را در ادامه این مسیر تشویق کنند.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: