انتشار: ۱۱:۴۳ - ۰۶ شهريور ۱۳۹۵
کمال تبریزی دبیر هجدهمین جشن سینما و مجید رجبی معمار مدیرعامل خانه هنرمندان در پیام هایی درگذشت داوود رشیدی را تسلیت گفتند.
به گزارش سرویس سینما و تئاتر تابتاک فرهنگی ، کمال تبریزی دبیر هجدهمین جشن سینمای ایران در پیامی درگذشت استاد داود رشیدی  را تسلیت گفت.

در این پیام آمده است: «از مردان بزرگ عرصه نمایش معلمی دیگر جایگاه اش را در عالم هنر ترک کرد. داود رشیدی، هم از خوبانی بود که مانند نداشت و نخواهد داشت.

از خدای مهربان برای او جایی آرام و باصفا و برای بازماندگانش صبر و شکیبایی آرزو می کنم. روحش شاد و آزاد و رها در بوستان ابدی.»

همچنین مدیرعامل خانه هنرمندان ایران و رئیس تماشاخانه ایرانشهر درگذشت داوود رشیدی را تسلیت گفت.

مجید رجبی معمار مدیرعامل خانه هنرمندان ایران و رئیس تماشاخانه ایرانشهر درگذشت داوود رشیدی هنرپیشه پیشکسوت سینما، تلویزیون و تئاتر را تسلیت گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

«درگذشت داوود رشیدی هنرپیشه پیشکسوت عرصه هنرهای نمایشی که با ایفای نقش‌های بسیار، همواره یادی زنده در میان ما دارد، یکبار دیگر جامعه هنری کشور را در غم فرو برد.

درگذشت این هنرمند بزرگ وچهره بیادماندنی را به بازماندگان محترم ایشان و هم‌چنین جامعه هنری کشور تسلیت می‌گویم و از خداوند متعال برای آن مرحوم روحی شاد و آرام طلب دارم.»

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: