انتشار: ۲۰:۳۰ - ۰۲ شهريور ۱۳۹۵
گروه موسیقی «خُنیا» به سرپرستی پری ملکی، کنسرتی برای یادمان استاد غلامحسین بنان را به صورت هم خوانی و هم نوازی در تالار وحدت اجرا می کند.
به گزارش سرویس موسیقی تابناک فرهنگی به نقل از روابط عمومی گروه «خنیا»، این کنسرت که
یادمانی برای استاد غلامحسین خان بنان، خواننده بی بدیل موسیقی ایرانی است، با عنوان
«زمان ها و داستان ها» در ساعت 21:30 روزهای سه شنبه و چهارشنبه نهم و دهم شهریور ماه برگزار می شود.
در کنسرت «زمان ها و داستان ها»، قطعه هایی از ساخته های استادان روح الله خالقی، نصرالله زرّین پنجه، محمود ذوالفنون و مهدی مفتاح اجرا خواهد شد. این آهنگ ها با تنظیم جلال امیر پورسعید به نوا درخواهد آمد.
در کنسرت گروه «خنیا»، جلال امیر پورسعید تار می نوازد، بامداد ملکی تنبک نواز است و مرضیه رحیم زاده و سهیل مخبری نیز به ترتیب، نوازندگان سنتور و کمانچه هستند. ارکستر زهیی که این نوازندگان را همراهی می کند نیز با حضور این هنرمندان تشکیل شده است: پوریا جوانمردی، بهرنگ آزاده، روزبه بهاری، روزبه پارسا، علی مجیر شیبانی، کوروش کشاورز و نسترن علی وردی.
فاروق کسمایی و حمیرا مظاهری نیز هم خوانانی هستند که در این کنسرت صدای پری ملکی را همراهی خواهند کرد.
پری ملکی ردیف آوازی موسیقی ایرانی را نزد محمود کریمی و نصرالله ناصح پور فرا گرفته است. وی در سال 1373 گروه «خنیا» را بنیان نهاد و تا کنون با همراهی این گروه کنسرت های بسیاری را در ایران و خارج از ایران برگزار کرده است.
کنسرت گروه «خنیا» به سرپرستی و خوانندگی پری ملکی، سه شنبه و چهارشنبه، 9 و 10 شهریور ماه ساعت 21:30 در تالار وحدت برگزار می شود.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: