انتشار: ۱۵:۲۷ - ۲۶ مرداد ۱۳۹۵
وزیر ارشاد با اشاره به برگزاری کنسرت در مشهد گفت: سؤال من از رسانه‌ها این است که چرا درباره قرآن، عترت، کتاب و سینما صحبت نمی‌کنند و نباید تنها بر روی موضوع موسیقی مانور دهند.
به گزارش سرویس موسیقی تابناک فرهنگی ؛علی جنتی در حاشیه حضور خود در مشهد، با اشاره به پایان دهه کرامت و برگزاری جشنواره بین‌المللی امام رضا(ع) اظهار کرد: جشنواره فرهنگی هنری بین‌المللی امام رضا(ع) بزرگترین رویداد فرهنگی کشور است که در طول سال جریان دارد و در برگزاری هرچه باشکوه این جشنواره همه نهادهای فرهنگی، ادیبان، هنرمندان و ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان‌ها تلاش زیادی داشتند.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه جشنواره  امام رضا(ع) هر سال بهتر از سال قبل برگزار شده است، خاطرنشان کرد: خوشبختانه جشنواره فرهنگی هنری بین‌المللی امام رضا(ع) دیگر از حالت رقابتی درآمده و شیفتگان امام رضا(ع) در سراسر جهان به این جشنواره پیوسته‌اند.

جنتی با بیان اینکه این جشنواره دیگر از حالت دولتی خارج شده و همگان در مسیر گسترش آن در تلاش هستند، گفت: جشنواره امسال در بیش از دو هزار نقطه شهری و روستایی ۷۰ کشور جهان برگزار شد و شعاع وجودی امام رضا(ع) در سراسر جهان گسترش یافته است.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی درباره صحبت‌های مطرح شده اخیر در رابطه با موضوع موسیقی و برگزاری کنسرت در مشهد بیان کرد: فعالیت‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تنها در حوزه موسیقی نیست و سؤال من از رسانه‌ها این است که چرا درباره قرآن، عترت، کتاب، سینما و غیره صحبت نمی‌کنند، نمی‌دانم چرا رسانه‌های ما فقط به موضوعات بی‌ارزش می‌پردازند و اقدام به حاشیه سازی می‌کنند.

جنتی افزود: درخواستم از رسانه‌ها این است که به دیگر فعالیت‌های این وزارت‌خانه که با نتایج مطلوبی هم همراه بوده است بپردازند و تنها بر روی موضوع موسیقی مانور ندهند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: