انتشار: ۱۸:۰۰ - ۲۴ مرداد ۱۳۹۵
دبیر دهمین دوسالانه ملی نگارگری ایران از سوی مدیرکل هنرهای تجسمی منصوب شد.
به گزارش تابناک  فرهنگی به نقل از روابط عمومی دفتر هنرهای تجسمی، مجید ملانوروزی - مدیرکل هنرهای تجسمی - در حکمی عبدالله محرمی را به‌عنوان دبیر دهمین دوسالانه ملی نگارگری ایران منصوب کرد.

در حکم مدیرکل هنرهای تجسمی برای محرمی آمده است: «نظر به حسن سوابق علمی و هنری و بهره‌مندی از شایستگی و تجربیات ارزنده به موجب این حکم به‌عنوان دبیر دهمین دوسالانه ملی نگارگری ایران منصوب می‌شوید. امید است با همکاری و همیاری اعضای شورای سیاستگذاری و سایر هنرمندان در زمینه برنامه‌ریزی و برگزاری این رویداد فرهنگی و هنری موفق باشید.»

عبدالله محرمی نگارگر و مذهب متولد ۱۳۴۶ است که از سال ۱۳۶۰ فعالیت در زمینه نگارگری و تذهیب قرآن را آغاز کرد. محرمی تا کنون نمایشگاه‌ها و دوره‌های آموزشی متعددی در خارج و داخل کشور برگزار کرده و داوری جشنواره‌هایی از جمله چند دوره جشنواره هنرهای تجسمی جوانان را برعهده داشته است.

برگزاری نمایشگاه نگارگری، تذهیب، گل و مرغ در امارات (دبی)، برگزاری نمایشگاه انفرادی، اجرای ورک‌شاپ و همکاری در برگزاری هفته فرهنگی ایران در ژوهانسبورگ، برگزاری نمایشگاه و حضور در هفته فرهنگی ایران در کشور تونس، برگزاری دوره آموزشی نگارگری در تونس و... از دیگر فعالیت‌های این هنرمند به‌شمار می‌آید.

دهمین دوسالانه ملی نگارگری ایران از سوی دفتر هنرهای تجسمی با همکاری موسسه توسعه هنرهای تجسمی معاصر زمستان امسال برگزار خواهد شد. محمود فرشچیان، مجید مهرگان، محمدباقر آقامیری، اردشیر مجرد تاکستانی، محمدعلی رجبی، عبدالله محرمی و عبدالرحیم سیاهکارزاده (رییس موسسه توسعه هنرهای تجسمی معاصر) اعضای شورای سیاستگذاری دوسالانه هستند و مجید ملانوروزی رییس شوراست
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: