انتشار: ۱۸:۱۵ - ۲۴ مرداد ۱۳۹۵
رهبر ارکستر نوای صلح گفت: یکی از مهم ترین عوامل یک کنسرت، پوشش نوازندگان است که در ایران به ویژه در کنسرت های پاپ رعایت نمی شود.
به گزارش تابناک فرهنگی؛ مهدی وجدانی درمورد نقش مهم لباس نوازندگان در کنسرت ها اظهار کرد: در کنسرت ها شاهد پوشش ظاهری بعضا عجیب و غریبی از سوی نوازندگان هستیم که توهین به شعور مخاطب است.
وی با اشاره به نقش پوشاک ایرانی در کنسرت آنسامبل نوای صلح گفت: با توجه به اهمیت این موضوع و در راستای حمایت از تولیدات ایرانی با بهترین های این عرصه وارد مذاکره شدیم و در کنسرت شهریورماه تمامی نوازندگان محصولاتی با طراحی و تولید ایرانی را بر تن خواهند کرد.
وجدانی ادامه داد: لباس آقایان کنسرت آنسامبل نوای صلح توسط برند ایرانی گراد و لباس بانوان این کنسرت توسط برند ایرانی تولیکا طراحی و تولید شده است.
در کنسرت آنسامبل نوای صلح که قرار است سوم شهریورماه در فرهنگسرای نیاوران از ساعت21 با عنوان حس مشترک اجرا شود، سامان محمد نبی و پریا کاظمی نوازنده ویولن، مهسا لواسانی دانا نوازنده تار، مهدی یوسف بیک نوازنده ویلنسل و مهدی وجدانی نوازنده پیانو هستند که قطعاتی از آلبوم جایی برای ابدیت و برخی قطعات دیگر را اجرا خواهند کرد./ایرنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: