انتشار: ۱۵:۱۷ - ۲۳ مرداد ۱۳۹۵
پروژه بین‌المللی «صدای ایتالیا برای ایران» در ایستگاه پایانی خود و در آخرین روز حضور ارکستر جوانان جهان در تهران با برگزاری سومین کنسرت مشترک‌‌ با ارکستر سمفونیک تهران به پایان رسید.
به گزارش سرویس موسیقی تابناک فرهنگی به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل بنیاد رودکی، سومین و آخرین کنسرت مشترک ارکستر جوانان جهان و ارکستر سمفونیک تهران در قالب پروژه بین‌المللی «صدای ایتالیا برای ایران» شب گذشته در تالار وحدت تهران برگزار شد.
در آخرین کنسرت مشترک ارکستر جوانان جهان و ارکستر سمفونیک تهران که با رهبری نصیر حیدریان در تالار وحدت برگزار شد، همچون شب‌های قبل در بخش نخست؛ ارکستر جوانان جهان با رهبری نصیر حیدریان راستی، «اورتور اپرای نورما» اثر وینچنتزو بلینی و «سمفونی شماه 7» شوبرت سی‌مینور 759 را برای علاقه‌مندانِ حاضر در تالار وحدت اجرا کردند.
در قسمت دوم این کنسرت نیز که همچون شب‌های قبل به اجرای مشترک ارکستر جوانان جهان و ارکستر سمفونیک تهران اختصاص داشت، این دو ارکستر به طور مشترک با رهبری نصیر حیدریان ، «سمفونی شماره 5» در ر مینور اپوس 120 اثر روبرت شومان را برای علاقه‌مندان موسیقی کلاسیک نواختند. و بدین ترتیب پروژه بین‌المللی «صدای ایتالیا برای ایران» با برگزاری سه کنسرت با رهبری مشترک با رهبری دامیانو جورانا، نصیر حیدریان و لوریس چکناواریان و همچنین برگزاری چهار کارگاه تخصصی به ایستگاه پایانی رسید.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: