انتشار: ۲۳:۰۳ - ۲۰ مرداد ۱۳۹۵
اکران عمومی مجموعه فیلمهای اصغر فرهادی در سینماهای گروه هنر وتجربه آغاز شد.
به گزارش سرویس سینما و تئاتر نتابناک فرهنگی به نقل از روابط عمومی گروه هنر وتجربه، فیلم‌های «رقص در غبار» ، «شهر زیبا»، «چهارشنبه‌سوری» ،«جدایی نادر از سیمین» و «گذشته» فیلمهایی از اصغر فرهادی هستند که نمایش خود را در سینماهای گروه هنر وتجربه آغاز کرده‌اند.

قرار است همزمان با اکران فیلم «فروشنده» در سینماها ،این فیلم هم علاوه بر اکران عمومی در سینماهای گروه «هنر و تجربه» اکران شود.

رقص در غبار

فیلم «رقص در غبار» که اولین فیلم کارنامه فرهادی است، نمایش خود را از شنبه هفته اخیر در سینماهای گروه هنر و تجربه آغاز کرده و جدیدترین سانس نمایش این فیلم امروز چهارشنبه ساعت 19 در پردیس هویزه مشهد خواهد بود. این فیلم فردا (پنج‌شنبه) ساعت 17 در موزه سینما و ساعت 19 در سینما فرهنگ نمایش خواهد داشت.

شهر زیبا

«شهر زیبا» هم از یکشنبه هفته اخیر نمایش خود را در سینماهای هنر وتجربه آغاز کرده و جدیدترین نمایش آن چهارشنبه بیستم مرداد در سینمای هنر وتجربه شیراز و از ساعت 18 خواهد بود.

این فیلم فردا (پنج شنبه) ساعت 19 در پردیس سینمایی هویزه مشهد نیز نمایش خواهد داشت.

«رقص در غبار» جمعه ساعت 17 در موزه سینما و ساعت 19 در سینما «فرهنگ» نمایشهای دیگری خواهد داشت.

چهار شنبه سوری

«چهارشنبه سوری» دیگر ساخته اصغر فرهادی هم از روز دوشنبه اکران خود را در سینماهای گروه هنر و تجربه آغاز کرده و جدیدترین سانس این فیلم روز جمعه 22 مرداد در سانس 18 در سینمای هنر و تجربه شیراز خواهد بود و در همین روز در پردیس سینمایی هویزه مشهد در ساعت 19 نمایش دیگری خواهد داشت.

جدایی نادر از سیمین

«جدایی نادر از سیمین» نیز از روز سه شنبه نمایش خود را در سینماهای گروه هنر وتجربه آغاز کرده و جدیدترین سانسهای نمایش این فیلم در رورز یک شنبه 24 مرداد خواهد بود. این فیلم در این روز ابتدا ساعت 17 در موزه سینما نمایش خواهد داشت و سپس در ساعت 19 در سینما فرهنگ به نمایش در خواهد آمد.

گذشته

گذشته نیز نمایش خود را از روز چهارشنبه(امروز) در سینماهای گروه هنر وتجربه آغاز کرده و امروز 20 مرداد ماه در پردیس‌های  کوروش و چارسو در سانس ساعت 20خواهد بود.نمایش بعدی این فیلم در سینماهای هنر وتجربه در روز دوشنبه هفته آینده خواهد بود.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: