انتشار: ۲۲:۵۴ - ۲۰ مرداد ۱۳۹۵
معاون پارلمانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ابراز امیدواری کرد که درصورت برطرف شدن ایرادات وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی فیلم رستاخیز در ایام محرم اکران شود.
به گزارش سرویس سینما و تئاتر تابناک فرهنگی ؛حسین نوش آبادی درباره اکران فیلم رستاخیز در محرم ماه با ابراز امیدواری نسبت به این موضوع اظهار داشت: من اطلاعی دقیق درباره انجام اصلاحات مورد نظر ندارم و هنوز بطور رسمی زمان دقیق اکران این فیلم اعلام نشده است.
وی ادامه داد: اما اگر بطور رسمی آن اصلاحات مورد نظر وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی اعمال شود، فیلم رستاخیز حتما اکران خواهد شد.
سخنگوی وزارت ارشاد این فیلم را از جمله فیلم های فاخر پس از انقلاب اسلامی دانست و تصریح کرد: برای این فیلم هزینه های مادی و معنوی فراوانی صرف شده و حیف است که این فیلم بدون استفاده عموم باقی بماند.
وی گفت: در دو سه سال گذشته اشکالاتی به این فیلم مترتب بوده است که آن هم بخاطر نظرات فقهی برخی از مراجع معظم تقلید بوده است که اگر این اشکالات رفع شده باشد ، قطعا فیلم رستاخیز اکران خواهد شد.
نوش آبادی در پاسخ به این سوال که گفته می شود تهیه کنندگان این فیلم مایل به اکران آن در دولت قبل نبوده اند، تصریح کرد: اگر ساخت این فیلم در دولت قبل تمام شده باشد باید در همان دولت هم اکران می شد اما فکر می کنم در دولت یازدهم ساخت این فیلم تمام شده است.
 در فیلم رستاخیز که واقعه روز عاشورا را به تصویر می کشد، تصویر حضرت ابوالفضل (ع) نشان داده می شود که مورد ایراد تعدادی از مراجع تقلید قرار گفته بود که به همین دلیل اکران این فیلم به تعویق افتاد و علی جنتی درباره این مشکلات، راهکاری نیز ارایه کرده بود تا مشکل اکران این فیلم حل شود.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: