انتشار: ۱۵:۳۱ - ۱۹ مرداد ۱۳۹۵
رییس سازمان سینمایی با اشاره به اینکه فضا برای قاچاق در سینما کاملا نا امن شده است ، گفت: این نشان می دهد که ما در مبارزه با قاچاق در سینما ناتوان نیستیم.
به گزارش سرویس سینما و تئاتر تابناک فرهنگی ؛ حجت الله ایوبی در مراسم رونمایی از کشفیات غیر مجاز سینمایی و سمعی و بصری اظهار داشت: پس از فرمایشات رهبر معظم انقلاب در باره مقابله با قاچاق فضای مناسبی در این زمینه بوجود آمده و ما توانسته ایم آثار بسیاری را در این زمینه کشف کنیم.
وی با بیان اینکه یکی از ضروریات کسب و کار در حوزه سینما از بین بردن قاچاق است افزود: وقتی فیلم ها و دی وی دی های قاچاق با قیمت های ارزان در اختیار مردم قرار می گیرد مخاطبان سینما کمتر تمایل به خرید جنس های اصلی می کنند.
رییس سازمان سینمایی ادامه داد: ما در مبارزه با قاچاق در سینما پیشرفت داشته ایم و اگر وضعیت قاچاق امروز را با دو سال پیش مقایسه کنیم همه متوجه می شوند که کاهش محسوسی در این حوزه ایجاد شده است.
ایوبی تاکید کرد: برای اینکه بتوانیم امکانات قاچاق از تهران را به شهرستان ها منتقل کنیم زمان لازم است ، اما بدون شک این اراده وجود دارد .
ایوبی در ادامه در پاسخ به سووالی در باره نامشخص بودن برخی از دی وی دی های قاچاق نسبت به اصل آن گفت: به هرحال قاچاقچیان این حوزه افرادی حرفه ای هستند و کار خود را خوب بلدند .
رییس سازمان سینمایی تاکید کرد: این افراد اگر با این ذکاوت به کار حلال بپردازند قطعا خیلی زودتر از این ها موفق خواهند شد.
وی با اشاره به اینکه رسانه ها نقش مهمی در آگاه سازی مردم دارند اظهار داشت: رسانه ها از جمله تلویزیون باید به مردم آموزش های مناسب را در زمینه مبارزه با قاچاق بدهند.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: