انتشار: ۱۸:۰۰ - ۱۸ مرداد ۱۳۹۵
گروه ۹ نفره موسیقی محلی اسپانیا به خوانندگی پاول ریه‌س خواننده مشهور اسپانیایی روزهای ۲۳ و ۲۴ مرداد ماه در تالار وحدت کنسرتی را برگزار می کند.
به گزارش سرویس موسیقی تابناک فرهنگی ؛ در این کنسرت موسیقی که توسط موسسه فرهنگی هنری «اکسیر نوین» به مدیریت محمدرضا خانزاده و مشارکت موسسه ای به نام «پرشیا فیلم» به مدیریت شاهرخ بحر العلومی برگزار می شود، عنوان شده که «پل ریه س» خواننده، گیتاریست، ترانه سرا و آهنگساز مطرح اسپانیایی و از اعضای قدیمی گروه جهانی «جیپیسی کینگز» به عنوان خواننده در کنار ارکستری متشکل از ۹ نوازنده به اجرای برنامه می پردازد.

حضور پل ریه‌س برای اجرای برنامه در حالی است که گفته شده موسسه «پرشیا فیلم» واسطه حضور این هنرمند و گروه ۹ نفره بوده است. موضوعی که بعد از جنجال ها و حاشیه های فراوانی که طی سال های گذشته بر سر حضور گروه جیپیسی کینگز در ایران مطرح شد می تواند از نکات جالب توجه این کنسرت باشد.

با توجه به اینکه تمام مجوزهای لازم این کنسرت توسط برگزارکنندگان برنامه دریافت شده پیش بینی می شود این بار طلسم حضور عنوان «جیپسی کینگز» در ایران شکسته شود و این گروه بتواند میزبان مخاطبان علاقه مند به موسیقی اسپانیا در تالار وحدت باشد.

کنسرت گروه ۹ نفره موسیقی محلی اسپانیا (کولی ها) به خوانندگی پل ریه س روزهای ۲۳ و ۲۴ مرداد ماه با قیمت بلیت های  ۸۰ هزار ، ۱۱۰ هزار ، ۱۳۰ هزار، ۱۵۰ هزار و ۱۹۰ هزار تومان میزبان علاقه مندان موسیقی در تالار وحدت خواهد بود.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
  • ناشناس
  • Iran, Islamic Republic of
  • ۱۹:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۹
0
0
واقعا باعث تاسف است كه تالار وحدت به عنوان مهمترين سالن كه بايد ميزبان سطح بالاترين گروه ها باشد، ميزبان نوازندگان سطح پايين موسيقى مبتذل ايرانى و پاپ شده است!