انتشار: ۱۶:۳۷ - ۱۶ مرداد ۱۳۹۵
کمپین دهه کرامت در تهران آغاز به کار کرد
مدیرعامل سازمان زیباسازی با اعلام اینکه از ۱۲ تا ۲۲ مردادماه کمپین دهه کرامت به مرحله اجرا گذاشته می شود، گفت: با اکران این طرح تهران رنگ و بوی ولادت امام رضا (ع) را به خود می گیرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، او با بیان اینکه زیباسازی تلاش میکند با فعالیت های مناسبتی حال و هوای ویژه ای به شهر بدهد، ادامه داد:این کمپین همزمان با میلاد با سعادت حضرت معصومه(ع) و شروع روز دختر آغاز و اتمام آن با ولادت امام رضا(ع) خواهد بود.

علیزاده با اشاره به اینکه فضاسازی چند سازه مهم شهر با گل های ماکتی برای جلوه هرچه بهتر طرحها یکی از اقدامات سازمان برای این دهه است، افزود: علاوه بر این با ایجاد تونل های نوری در ورودی معابر پر تردد شهر مانند ورودی اصلی پارک ملت، پیاده راه تئاتر شهر، خیابان سهروردی میدان پالیزی و پیاده راه سپه سالار در خیابان جمهوری، تلاش شده تا به هدف ایجاد نشاط اجتماعی جامه ی عمل پوشانده شود.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران گفت: علاوه بر این سعی شده با استقرار استندهای ویژه روز دختر در چند نقطه پر تردد شهر با طرح گرافیکی جذاب و امکان گرفتن عکس یادگاری توسط شهروندان تهرانی، این ایام را دلنشین کنیم.

به گفته او استقرار پنل های مزین به عکسهای نوستالوژیک حرم امام رضا علیه السلام و عکاسی شهروندان با پیش زمینه ی حرم حضرت رضا علیه السلام و استقرار محل های توزیع گل بین شهروندان دختر در ایستگاه های پرتردد مترو در آغازین روزهای دهه کرامت به مناسبت ولادت حضرت معصومه سلام الله و روز دختر از دیگر اقدامات سازمان در این روزهاست.

علیزاده با اشاره به تزیین خیابان های تهران با نورپردازی های سقفی وسیع و همچنین بادبادک های رنگی، ادامه داد: در این کمپین برای نخستین بار از سازه های بعد دار و تزیینات نوری سازه ها در تبلیغات فرهنگی استفاده شده است.

گفتنی است کمپین وسیع دهه کرامت همزمان با ولادت حضرت معصومه سلام الله کار خود را با هدف ارج نهادن به ایام متبرک دهه کرامت و افزایش نشاط بصری شهر تهران اغاز کرده است .

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: