انتشار: ۱۶:۳۰ - ۱۴ مرداد ۱۳۹۵
نسخه جدید فیلم سینمایی «نفس» که با حذف 12 دقیقه از این اثر سینمایی همراه است، روز جمعه 15 مردادماه در سالن سینما تک خانه هنرمندان برای اعضای انجمن منتقدان و نویسندگان سینمایی به نمایش در می‌آید.
به گزارش سرویس سینما و تئاتر تابناک فرهنگی به نقل از روابط عمومی فیلم سینمایی «نفس»، نسخه جدید فیلم سینمایی «نفس» تازه ترین تجربه کارگردانی نرگس آبیار، با حذف 12 دقیقه از فیلم همراه است.

قرار است نسخه جدید این فیلم روز جمعه 15 مردادماه ساعت 15 در سالن سینما تک خانه هنرمندان و با حضور اعضای انجمن منتقدان و نویسندگان سینمایی رونمایی شود.

دلیل کوتاه شدن فیلم «نفس»، رعایت زمان بندی سانس‌ها و بر هم نخوردن نظم نمایش فیلم‌ها در سالن های سینما هنگام اکران عمومی این فیلم است.

فیلم سینمایی «نفس» سیمرغ زرین بهترین فیلم از نگاه ملی دریافت کرد و شبنم مقدمی بازیگر این فیلم سینمایی نیز موفق به دریافت سیمرغ بلورین بهترین نقش مکمل زن سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر به دبیری محمد حیدری شد.

همچنین پانته آ پناهی ها سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن را از جشنواره جهانی فیلم فجر به دبیری رضا میر کریمی از آن خود کرد.

حسین علیزاده، شمس لنگرودی، جواد مجابی، هوشنگ گلمکانی، ابراهیم حقیقی، محمد رحمانیان، عبدالجبار کاکایی، مسعود جعفری جوزانی، محمدرضا عارف، معصومه ابتکار، عماد افروغ  و ... از جمله هنرمندان و فعالان فرهنگی، اجتماعی و سیاسی بودند که تازه ترین فیلم نرگس آبیار را به تماشا نشستند.

فیلم سینمایی «نفس» به کارگردانی نرگس آبیار ساخته شده است و شرکت نورتابان، ابوذر محمدی و محمد حسین قاسمی تهیه کنندگان این اثر سینمایی هستند.
برچسب ها: نفس قیلم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: