انتشار: ۱۵:۰۰ - ۱۳ مرداد ۱۳۹۵
همزمان با انتشار کلیپ تصویری «دستامو دریاب» و برای نخستین بار در ایران؛کمپانی جهانی «سویسا» آلبوم «دستامو دریاب» با صدای «کوروش انوش» را انتخاب کرد.
به گزارش سرویس موسیقی تابناک  فرهنگی ؛ همزمان با انتشار کلیپ تصویری «دستامو دریاب» و برای نخستین بار در ایران؛ کمپانی «سویسا» SUISA در کشور سوئیس؛ آلبوم «دستامو دریاب» به آهنگسازی، تهیه‌کنندگی و با صدای «کوروش انوش» هنرمند ایرانی الاصل مقیم سویس و خواننده بین‌المللی ارکستر ملی سوئیس را انتخاب کرد و مورد حمایت‌های قانونی خود قرار می‌دهد.

«سویسا» تنها کمپانی است که برای نخستین بار یک آلبوم موسیقی ایرانی را انتخاب کرده است و از این اثر حمایت می‌کند؛ یعنی در واقع کسانی که در این آلبوم اعم از؛ آهنگساز، خواننده، سرمایه‌گذار، ترانه‌سرا و نوازنده کار کرده‌اند؛ اسامی‌شان در کمپانی «سویسا» در کشور سوئیس ثبت شده است و این کمپانی با تمام دنیا در ارتباط است؛ یعنی اگر زمانی کسی از روی آهنگهای این آلبوم کپی بکند یا بدون اجازه خواننده و یا صاحب اثر، یکی از قطعات آن‌را اجرا کند؛ جریمه می‌شود و تحت پیگرد قانونی قرار می‌گیرد.

آلبوم «دستامو دریاب» به آهنگسازی، تهیه‌کنندگی و با صدای «کوروش انوش» خواننده بین‌المللی ارکستر ملی سوئیس به سبک موسیقی پاپ و کلاسیک؛ با نظارت دکتر «محمد سریر» و با غزل‌هایی از «محمد علی بهمنی»، «اکبر آزاد»، دکتر «افشین یدالهی»، «علیرضا بدیع»، «سامیه سلیمی» و «پرستو رشیدی» با مدیریت «صدرالدین حسین‌خانی» توسط مؤسسه «نغمه سرای روژین» و توسط پخش «هنر شهر» در سراسر کشور منتشر ‌شده است.

«کوروش انوش» در نوشتاری که در بروشور این آلبوم به رشته تحریر درآورده؛ در مورد نخستین اثرش نوشته است: خداوند را شکرگزارم که توانایی خلق این اثر را به من و همه هنرمندان و همکاران عزیزم بخشید تا بتوانیم آلبومی با 11 ترانه جدید، تقدیم دوستداران موسیقی روز ایرانی نمائیم. سالیان سال، در دیار غربت بارها با خودم فکر کردم که آیا دست به تولید کار تازه‌ای بزنم یا نه؟ آیا پس از سالها دوری از وطن و فعالیت در موسیقی کلاسیک و در این آشفته بازار موسیقی خارج کشور، و در قحطی ترانه و موسیقی خوب، چه باید کرد؟ از خداورند بزرگ خواستم عنایت فرماید تا شاید بتوانم با این بضاعت کم، گوشه‌ای از دین خودم را به مردم سرزمینم ایران عزیز ادا کرده باشم.

«کوروش انوش» هنرمند ایرانی حدود 21 سال است که در کشور سویس زندگی می‌کند و 12 سال است که به عنوان خواننده اپرا به همراه ارکستر ملی سوئیس در بهترین و بزرگترین سالن‌های موسیقی کشورهای مختلف جهان برنامه

اجرا کرده است؛ آلبوم «دستامو دریاب» نخستین اثر موسیقایی این خواننده بین‌المللی به زبان فارسی به شمار می‌رود.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: